Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A WIĘC TAK KLIENT ZAMÓWIŁ U MNIE 2 PASKI DO ZEGARKA GINO ROSSI. PO CZYM PO DWOCH DNIACH DOSTAŁEM NEGATYWA PT. TO NIE SĄ PASKI GINO ROSSI. O ZGROZO, NIE SPRZEDAŁEM TEMU PASKÓW GINO ROSSI TYLKO PASKI DO ZEGARKA GINO ROSSI. A WIĘC JAKO DOBRY SPRZEDAWCA DZWONIĘ DO KLIENTA. PRZEDSTAWIAM SIĘ I MÓWIĘ ŻE DZWONIE W SPRAWIE PASKÓW Z ALLEGRO. DOSTAJĘ ODPOWIEDŹ ,, O PEWNIE CHCE PAN NEGATYWA USUNĄĆ,, KLIENT CHCE ABYM WYSŁAM MU NOWE PASKI I SZANTAŻUJE MNIE ŻE INACZEJ NIE USUNIĘ OCENY. WIĘC JA SIE TERAZ PYTAM [edycja] ALE CZY TO NIE PODCHODZI JUŻ POD SZANTAŻ ? CZY TO NORMALNE ŻE KLIENT ZASTRASZA KUPUJĄCEGO ŻEBY ZDOBYĆ NOWY PRODUKT ZA DARMO ? OCZYWIŚĆIE CO ZROBI SPRZEDAWCA KTÓREMU ZALEŻY? ZGODZI SIĘ PONIEWAŻ KTO CHCE ABY NA KONCIE WISIAŁ NEGATYW... ALLEGRO CZY WY W TAKIEJ SYTUACJI POMOŻECIE SPRZEDAWCY CZY JAK ZAWSZE UMYWACIE RĘCE ? POZDRAWIAM
NIE PODCHODZI TO POD SZANTAŻ. KLIENT NIE MA OBOWIĄZKU USUWAĆ NEGATYWA. NIE KOMBINUJ, DOBRZE WIESZ, ŻE NIE CHODZI O PASKI DO MARKI ZEGARKA, TYLKO O PASKI DO ZEGARKA LUB O PASKI INNEJ MARKI, A KLIENT OTRZYMAŁ PASKI DO INNEGO ZEGARKA LUB PASKI INNEJ MARKI. NA STRONIE AUKCJI PODAJESZ MARKĘ, LOGO MARKI, A WYSYŁASZ TOWAR BEZ MARKI. [edycja] MOŻESZ PISAĆ O USUNIĘCIE KOMENTARZA TU; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 JEŻELI OCENA NARUSZA ZASADY, ZOSTANIE USUNIĘTA, JEŚLI NIE NARUSZA ZASAD, POZOSTANIE. NA DRUGI RAZ RÓB TAK, ABY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY. POZDRAWIAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ.
@supershop_24h_ natychmiast jedź do serwisu komputerowego ! zaciął ci się Caps Lock!
@pinsplash może spotka tam @xyz96 , to sobie pogadają.
@Agent051 Ty naprawdę nie zakumałeś, że ja piszę w tym przypadku Capsem celowo? Będziesz znowu wszczynał awanturę? No zacznij 🙂
DZIĘKI ZA POMOC, ALE NIE MUSICIE SIE BIĆ OD RAZU ?
supershop_24h_ ONI TAK MAJĄ < zwyczajnie muszą 😁
@supershop_24h_ manipulowanie słowami kluczowymi przeważnie tak się kończy .