Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niedawno sprzedałem nową edycję kolekcjonerską gry. W tym samym dniu kiedy kupujący otrzymał towar, stwierdzi że jedno pudełko w środku edycji nie ma folii (a powinno mieć), w tym pudełku zaś są klucze jednorazowe do gry i chce zwrotu, bo on nie wie czy te kody zostały użyte. Przed wysyłką sprawdzałem edycję i miała naklejki ochronne itd, więc nie było możliwości żeby ktoś wcześniej ją otwierał (kupiłem ją osobiście rok temu i ciągle była w kartonie czekając aż ją sprzedam). Czy przysługuje kupującemu zwrot? Mi to wygląda na próbę okradnięcia edycji z kodów. Oczywistym jest, że przez to ze kupujący otworzył edycję straciła ona dużą część swojej wartości + nie wiem czy kupujący wykorzystał kody lub w przyszłości je użyje.
No ja również jestem mega zaskoczony, ta cała sytuacja wydaje się absurdalna.
@pinsplash Jak zrobię tak jak mówisz to po negatywnym rozpatrzeniu reklamacji muszę wysłać kolekcjonerkę z powrotem do kupca?
@Client:84254887 Kupującemu przysługuje zwrot w ramach reklamacji. Reklamację powinieneś rozpatrzyć i ją uznać lub odrzucić. Po uznaniu zwracasz mu wszystkie koszty, także koszt odesłania. Po odrzuceniu reklamacji kupujący może wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli ją otrzyma, może to oznaczać dla Ciebie kłopoty. Zwrot bez podania przyczyny Cię nie obowiązuje, ale reklamację musisz rozpatrzyć.