Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, napotkałem taką sytuację:
5.11.2024 / kupujacy dokonuje zakupu
10.10.2024 / kupujący zgłasza zwrot podając powód "nie pasuje mi"
12.11.2024 / odmawiam zwrotu argumentując, że jestem osobą prywatną i nie jestem zobligowany do przyjęcia zwrotu
13.11.2024 / kupujący mimo decyzji o odmowie zwrotu wpłaty nadaje paczkę
Co zrobić w takiej sytuacji? Czy muszę przyjąć zwrot? Czy w ogóle wyciągać paczkę z paczkomatu?
Zgodnie z artukułem https://allegro.pl/pomoc/artykul/polityka-zwrotow-na-allegro-q0yPaBXLrhD jako osoba prywatna mam prawo do odmowy zwrotu. Mimo wszystko aby mieć allegro smart, aukcja podpięta jest pod zwroty (w moim przypadu 14 dni)
Numer zwrotu: W45O/2024
Prosze o pomoc
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
W Twoich ofertach widzę informację, cytuję: "Zwrot za darmo - 14 dni"
Dodatkowe informacje, cytuję:
Nie zgadasz się z tym? Wystawiaj oferty na Allegro Lokalnie.
Na chwilę obecną odbierz zwrot i zwróć pieniądze Kupującemu.
@Adizx jeśli w ofercie piszesz " darmowy zwrot do 14 dni" to ten zapis jest częścią oferty i taką umowe zawarłeś z kupującym.
Oczywiscie jako osoba prywtna nie musisz przyjmowac zwrotów lecz skoro je udostepniasz z własnej woli to należy sie z umowy wywiązać.
Jeśłi paczki nie odbierzesz prawdopodobnie kupujący założy dyskusje, złoży reklamacje na niezgodność z umową i cóż.... będzie miał racje
Edytować sobie pole zwroty i wpisać nie przyjmuję bo domyślnie w smart jest 14dni a tu kasę zwrocić po odbiorze i paczkę odebrać sprawdzić stan zwrotu.
@Adizx W takiej ofercie, Smart i wyrażeniu zgody co do tego, masz obowiązek przyjęcia zwrotu.
@Adizx tak jak napisało to już wiele osób, jeśli w Twojej ofercie widnieje informacja o zwrocie, a tym bardziej, gdy Twoje oferty mają oznaczenie smart!, jesteś zobowiązany przyjąć zwrot od klienta.
@RaBarbar_ka chyba że sam zmieni ten zapis i w polu 14dni na zwrot smart napisze że nie ma zwrotów