Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od czasu, gdy w regulaminie allegro znalazła się informacja, że kupującego można wciągnąć na czarną listę dopiero bo jego trzech wybrykach, namnożyły się nieodebrane przesyłki za pobraniem.
Kupujący nic sobie z tego nie robią, bo nie ponoszą żadnych konsekwencji, taka patologia jest pokłosiem tego, że sprzedający nie ma żadnych praw. Ponosi straty poprzez zamrożony towar, cenę opakowania, czas na pakowanie, niejednokrotnie koszty zwrotu a często uszkodzony towar w drodze powrotnej...same straty.
I nie daj Boże, żebyś się upomniał o koszty opakowania, bo od razu staniesz się zakładnikiem szantażu oceną negatywną.
Moje pytanie, czy zdaniem allegro jest to uczciwe? Oraz do społeczności sprzedawców, jak sobie z tak nieuczciwymi praktykami radzicie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tu nie ma żadnej rady, jedyna jak nie trzeba omijać pobrania.
No nie da się pominąć pobrania, gdy chce się mieć SMARTA, to również zasługa allegro.
@BTGroup dlaczego? W Smart! w wymaganych opcjach dostawy nie ma metod z płatnością za pobraniem.
A to ciekawe, pamiętam jak dostawałem wiadomości z allegro z ultimatum, że jak chcę dalej SMART, to muszę wybrać takiego, a takiego dostawcę i jak dobrze pamiętam w cenniku dostaw musiała być również opcja pobrania, więc muszę przeszukać pocztę, ewentualnie może ktoś z sprzedających w między czasie to potwierdzi.