Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy podejrzenie, że kupujący konkurent wystawił nam negatywa, a potem usunął swoje konto.
Negatyw z wczoraj, 27 czerwca. Dzisiaj konto kupujący już usunął.
Login kupującego: 45874952
Gdzie mam prosić o usunięcie tej negatywnej opinii ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@CHECINIAKI napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza.
Doradca może podjąć decyzję o usunięciu komentarza w tej sytuacji.
Powołaj się na rażący błąd ortograficzny 😆 chyba, że kupujący niemiał na mysli zboża
Wysłane, czekam na decyzję 🙂
Kupujący dał negatywa, bez żadnego komentarza. Wysłałam więc do niego SMS, aby wyjaśnił za co. Napisał więc niezbyt zrozumiały komentarz "Cena jak za zbize", i o ten komentarz oceny mi nie usunęli.
Bo gdyby nic nie napisał, toby usunęli.
Przecież jak mu cena nie odpowiadała to po co kupował? obniża gwiazdki za swoje błędy?