Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam zamówienie klienta z kontem "na allegro 0 dni", fejkowe dane adresowe i nr telefomu. Przy koncie widnieje adnotacja "konto zawieszone".
Zamówienie za ponad 2 tys. PLN do paczkomatu inpost z płatnością przy odbiorze, nr telefonu do przesyłki fejkowy, taki sam jak podany w danych klienta.
Napisałem wiadomość z prośbą o poprawny nr telefonu do przesyłki dla inpostu i nie ma odpowiedzi.
Macie doświadczenia z podobnymi sytuacjami?
Jeśli nie wyślę paczki, to allegro usunie ewentualny negatyw od takiego "pacjenta"?
Cześć, @Magazyn_Serwisu. Jeśli nie możesz zrealizować zamówienia, to możesz zawnioskować o zwrot prowizji - tutaj znajdziesz instrukcję. Jeśli otrzymasz negatywny komentarz do tego zamówienia, to daj znać - dopiero wtedy będziemy mogli zweryfikować, czy możemy usunąć taki komentarz.
@Magazyn_Serwisu Powinni taki ewentualny negatyw usunąć ,bo to nie Twoja wina że taki ktoś ma przyzwolenie na robienie zakupów za które zapewne nie ma zamiaru płacić. Najlepiej przestań udostępniać takie formy płatności ,pozostaw tylko te po opłaceniu przesyłki.
@RED, sprzedający może wyznaczyć klientowi czas (np. 48 godzin) na udostępnienie prawidłowych danych, które umożliwią nadanie przesyłki, zastrzegając, że jeśli ich nie dostanie, to nie będzie mógł zrealizować umowy i od niej odstąpi.
@ART_FOTO, zgadza się. Najpierw doszło do zakupu, a kilka minut później nałożono ograniczenie.
@RED Tak do końca nie wiem czy jest wiążąca umowa. Nie wiadomo kto ma być jej stroną.
@Magazyn_Serwisu Lewe dane, konto zawieszone prawdopodobnie z tego powodu.Zapewne ktoś zgłosił.Jakiś smark urządził sobie zabawę.
Odpuść sobie wysyłkę i myśli o tym, bo więcej niż pewne że nie zostanie odebrana.Tym bardziej że nie masz prawidłowych danych.Z zawieszonego konta komentarza Ci nie wystawi.
Zrezygnuj z przesyłek pobraniowych.W innym przypadku co jakiś czas będziesz miał takie kwiatki.