Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący otworzył dyskusję, w której zgłasza, że dostał inny produkt niż zamówiony. Dołącza zdjęcia, gdzie widać naszą ulotkę i paragon, ale w środku towar, którego nie mamy w asortymencie. Co zrobić w takiej sytuacji? Wartość 270 zł. My jako sklep nie robimy zdjęć/filmów wysyłanym produktom.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dodam, że wcześniej ten sam Klient pisał wiadomość, żeby towar był w stanie idealnym, niepoobijanym bo ma to być prezent (produkt to puszka).
@DobraOliwa z tego co widzę to kupujący zakończył już tę dyskusję, więc sprawa rozwiązana.
Dyskusję tak, ale zapewne zgłosi reklamację lub zwrot niebawem.
A to puszka tak jak pisał?
Klient wysłał zdjęcie nr 1, na którym widać karmy dla psa, też w puszce, zamiast oliwy. Zdjęcie nr 2 na którym widać, że paczka została otwarta i zaklejona w sposób, którego nie stosujemy. Tak więc opcja 1. Kurier Inpost otworzył i podmienił towar, opcja 2. Klient podmienił towar. Opcja nr 2 wydaje nam się bardziej prawdopodobna, bo mamy wątpliwości, że kurier miałby czas i wylosował akurat paczkę od nas do podmianki, tym bardziej że kartony nie są oznakowane.
A 3 że ktoś komuś w domu zrobił psikusa.
Jest jeszcze opcja podmiany na sortowni przez przypadek. W tym roku już to zaliczyłam. Wysłałam sobie 2 paczki w 2 kopertach. Klient A miał paczkę w paczkomacie przez 6min i nastąpił zwrot, paczkę klienta B przykleili do paczki A i zwrócili razem. A klient B dostał na mojej etykiecie pudełko z butelką dla niemowląt :). Chociaż towaru nie straciłam i nawet po reklamacji telefonicznej za etykiety oddali.
Wkopują paczki na siłę to i oderwanie etykiet się zdarza. A potem takie pomyłki.
Złóż reklamację u przewoźnika (jeżeli był to Pocztex, to też zgłoś to do ubezpieczyciela PP).
Dopytaj też, czy przesyłka miała jakiekolwiek ślady świadczą na otwarcie przesyłki lub ślady uszkodzenia. Poinformuj też, że przyjmujesz reklamację i że zgłaszasz kradzież zawartości przesyłki do organów ścigania (pewnie zaraz towar się cudownie odnajdzie).
@DobraOliwa najwyższy czas zacząć filmować pakowanie i zwroty
Paczka zawierająca puszkę 3 L oliwy została wysłana w dniu 19.12.2024 r. Przesyłka zawierała produkt pełnowartościowy i zgodny z zamówieniem. W dniu 21.12.2024 r Klient odbiera przesyłkę. Tego samego dnia otwiera Dyskusję, w której wskazuje, że paczka zamiast oliwy zawiera 3 puszki karmy dla psów. Wysyła zdjęcia - można wnioskować, że paczka została otwarta przez osobę trzecią. Towar został podmieniony wg Klienta. Od tamtego momentu działamy prokliencko próbując wyjaśnić sprawę - w dniu 24.12.2024 r. wysyłamy zgłoszenie do przewoźnika Inpost. Do dnia dzisiejszego InPost nie odpowiedział na zgłoszenie, pomimo że dzwoniliśmy kilka razy w celu przyśpieszenia sprawy. W tym samym czasie Klient zgłosił również reklamację do InPost. W toku są więc nasze zgłoszenie i reklamacja Klienta. Obie do tej pory nierozstrzygnięte.
Klient za wszelką cenę chce uzyskać rekompensatę w kwocie 270 zł. Wymaga od nas zwrotu towaru lub gotówki wskazując, że jesteśmy odpowiedzialni za sytuację. Nie zgadzamy się z tym faktem. Prosimy o wskazanie jak postąpić w takiej sytuacji. Klient zdążył wystawić ocenę 1 * i toczy Dyskusję, w której wymaga rekompensaty od Nas w obliczu brak reakcji przewoźnika. @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Poprosiłeś klientq o fotki kartonu , czy jest to przesyłka ,którą wysłałeś ?
Ta, to była Nasza przesyłka. Był paragon i ulotka.
Sprawę trzeba wyjaśnić, paczka cała czy uszkodzona, protokół szkody sporządził?
Paczka wyglądała na całą, Klient pisał: "moim zdaniem paczka została otwarta i sklejona taśmą bezbarwną, widać na pierwszym zdjęciu ze na brązową taśmę jest naklejona warstwa kolejne bezbarwnej". My używamy tylko szerokiej taśmy bezbarwnej do klejenia etykiet. Najpierw brązowa pakowna, na to bezbarwna szeroka. Nie używamy cienkiej. Stąd podejrzenie Klienta, że paczka została otwarta w drodze przez firmę kurierską.
my używamy firmowej taśmy właśnie żeby nie było takiej patologii
Nie powinno się używać bezbarwnej taśmy do zaklejania przesyłek. Tylko taśma pakowa lub firmowa.
@DobraOliwa Trochę to dziwne, ale mam przeczucie, że to klient rżnie głupa. W InPost zwyczajnie nie mają czasu na takie zabawy.
Cóż, też mamy takie wrażenie, ale nie możemy nic udowodnić, bo nie robimy zdjęć ani filmów wysyłanym paczkom codziennie podczas pakowania. To trwałoby wieki.
Dzień dobry @DobraOliwa ,
w zaistniałej sytuacji uprzejmie prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zgłoszenie można wysłać mailowo na adres pomoc@inpost.pl Prosimy o dokładny opis sytuacji i na podstawie tego wykonamy stosowne działania.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności.