Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący otworzył dyskusję, w której zgłasza, że dostał inny produkt niż zamówiony. Dołącza zdjęcia, gdzie widać naszą ulotkę i paragon, ale w środku towar, którego nie mamy w asortymencie. Co zrobić w takiej sytuacji? Wartość 270 zł. My jako sklep nie robimy zdjęć/filmów wysyłanym produktom.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Jak pisaliśmy w opisie: Zgłoszenie do Inpost złożone 24.12.2024 przez Czat firmowy. Klient zgłosił również reklamację. Obie do tej pory nierozpatrzone.
Numer przesyłki 645027646409500126636967. Przewoźnik Inpost. data nadania: 19.12.2024 r.
Dzień dobry, czy udało się sprawdzić? Prowadzimy Dyskusję w klientem zbyt długo.
Dzień dobry @DobraOliwa! Otrzymam informację, że InPost odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Być może wiadomość gdzieś umknęła, więc poprosiłam o jej ponowne przesłanie.
Poczekaj proszę na wiadomość od przewoźnika.
@DobraOliwa a zapytaj sie lub popros o zdjęcie puszki karmy , ustal producenta i ustal kto na allegro sprzedaje. Nie chcę być nieuprzejma wobec kupujacego, ale jesli podejrzewacie , że to klient robi psikusa, to może akurat też kupował na allegro, a taki zakup może Ci moderatorka sprawdzić. Albo wtedy zgłosic do działu bezpieczeństwa probę wyłudzenia. Sprawdzić ile wazy oliwa, to pewnie wiesz po wadze paczki a ile trzy puszki wraz z opakowaniem.
Już kiedyś zgłaszaliśmy problem. Trwa on do tej pory.