anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił, że odebrał inny towar niż zamówiony

DobraOliwa
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Kupujący otworzył dyskusję, w której zgłasza, że dostał inny produkt niż zamówiony. Dołącza zdjęcia, gdzie widać naszą ulotkę i paragon, ale w środku towar, którego nie mamy w asortymencie. Co zrobić w takiej sytuacji? Wartość 270 zł. My jako sklep nie robimy zdjęć/filmów wysyłanym produktom. 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

DobraOliwa
#7 Wielbiciel#

Dodam, że wcześniej ten sam Klient pisał wiadomość, żeby towar był w stanie idealnym, niepoobijanym bo ma to być prezent (produkt to puszka). 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DobraOliwa z tego co widzę to kupujący zakończył już tę dyskusję, więc sprawa rozwiązana. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

DobraOliwa
#7 Wielbiciel#

Dyskusję tak, ale zapewne zgłosi reklamację lub zwrot niebawem. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to puszka tak jak pisał?

oznacz moderatorów

DobraOliwa
#7 Wielbiciel#

Klient wysłał zdjęcie nr 1, na którym widać karmy dla psa, też w puszce, zamiast oliwy. Zdjęcie nr 2 na którym widać, że paczka została otwarta i zaklejona w sposób, którego nie stosujemy. Tak więc opcja 1. Kurier Inpost otworzył i podmienił towar, opcja 2. Klient podmienił towar. Opcja nr 2 wydaje nam się bardziej prawdopodobna, bo mamy wątpliwości, że kurier miałby czas i wylosował akurat paczkę od nas do podmianki, tym bardziej że kartony nie są oznakowane.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A 3 że ktoś komuś w domu zrobił psikusa.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Jest jeszcze opcja podmiany na sortowni przez przypadek. W tym roku już to zaliczyłam. Wysłałam sobie 2 paczki w 2 kopertach. Klient A miał paczkę w paczkomacie przez 6min i nastąpił zwrot, paczkę klienta B przykleili do paczki A i zwrócili razem. A klient B dostał na mojej etykiecie pudełko z butelką dla niemowląt :). Chociaż towaru nie straciłam i nawet po reklamacji telefonicznej za etykiety oddali. 

Wkopują paczki na siłę to i oderwanie etykiet się zdarza. A potem takie pomyłki.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@DobraOliwa

Złóż reklamację u przewoźnika (jeżeli był to Pocztex, to też zgłoś to do ubezpieczyciela PP). 

Dopytaj też, czy przesyłka miała jakiekolwiek ślady świadczą na otwarcie przesyłki lub ślady uszkodzenia. Poinformuj też, że przyjmujesz reklamację i że zgłaszasz kradzież zawartości przesyłki do organów ścigania (pewnie zaraz towar się cudownie odnajdzie). 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@DobraOliwa najwyższy czas zacząć filmować pakowanie i zwroty

oznacz moderatorów