Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego, numer zamówienia:
@WITLEATHER_PL a czym nadajesz ? to jest forum nie mamy wglądu w numery zamówień !!!
jest to przesyłka dpd, pracownik forum ma wgląd 🙂
@WITLEATHER_PL tak ale nie zawsze tu są i forum jest dla użytkowników, moderatorki pilnują porządku 😄
Sprawdzałeś w kodach pocztowych czy klient nie zrobił literówki ?
@WITLEATHER_PL podaj kod i miejscowość jaką masz w zamówieniu ?
@WITLEATHER_PL Prawidłowy kod pocztowy dostawy to 470 01. Edytuj go, proszę. 🙂
@WITLEATHER_PL Przepraszam, edytowałam swój komentarz, aby nie wprowadzał w błąd. Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
A tu ciągle ktoś pisze o wydłużenie , teraz nowość - trzeba skrócić.😁
dzięki, sprawa załatwiona:)