Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam
We wtorek 26.11.2024 kurier UPS nie odebrał paczek .
Proszę o wykreślenie z jakości sprzedaży zamówień:
- 7489d060-abd4-11ef-b754-ebf41a9b1d4a
- ffa46b01-ab30-11ef-b2b0-e3ecc02a7706
- 83664160-ab1e-11ef-ae86-1b951112aa43
Czy można usunąć kuriera UPS z metod dostawy zachowując SMART ?
To nie pierwsza sytuacja, że kurier nie odbiera paczek w terminie.
@biuro_szkola_24 przekazałam już te zamówienia do wykluczenia z jakości Twojej sprzedaży, natomiast odpowiadając na drugie pytanie - nie, nie można usunąć tego przewoźnika bez utraty Smarta.