Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Wczoraj kurier UPS nie przyjechał po odbiór paczki:
A001X17ZL3 .
Proszę o wykreślenie tej przesyłki z jakości sprzedaży.
@biuro_szkola_24 przepraszam za powstałe niedogodności. Zleciłam interwencję w sprawie realizacji podjazdu oraz zgłosiłam zamówienie do wykluczenia z Twojej jakości sprzedaży. 😊
@biuro_szkola_24 wykluczyliśmy zamówienie z Twojej jakości sprzedaży - jutro informacja będzie zaktualizowana w systemie. 😊
Kurier odebrał tą paczkę we wtorek, ale dalej w śledzeniu jest status - oczekuje na nadanie. Paczka nie została doręczona do klienta - na infolinii UPS nie mogą nic sprawdzić po numerze paczki A001X17ZL3.
Proszę o pilną interwencję.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Kurier odebrał tą paczkę we wtorek, ale dalej w śledzeniu jest status - oczekuje na nadanie. Paczka nie została doręczona do klienta - na infolinii UPS nie mogą nic sprawdzić po numerze paczki A001X17ZL3.
Proszę o pilną interwencję.
@biuro_szkola_24, zgłosiłam sprawę. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@biuro_szkola_24, dostaniesz w tej sprawie odpowiedź w korespondencji 50744263.