anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z aktywacją konta do wypłat

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Witam, próbowałem skonfigurować konto do wpłat, jedna aplikacja została odrzucona o czym zostałem poinformowany, zmieniłem dane i numer konta, zrobiłem przelew weryfikacyjny i jak na razie cisza. Kończą mi się pomysły jak to ugryźć 😅

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StellArt1983 weryfikacja w przypadku PayU może zając do 3 dni roboczych. Jeśli ten czas minął podeślij proszę na adres spolecznosc@allegro.pl potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Dziękuę za szybką odpowiedź, już wysłałem mail z załącznikiem. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StellArt1983 dzięki! To niestety nie przejdzie, ponieważ wskazany numer konta (ten polski), to numer techniczny banku w aplikacji Revolut i nie ma możliwości, aby otrzymywać na niego wypłaty. 
Jeśli nie masz konta w polskim banku, to możesz aktywować wypłaty na Revoluta, ale tylko jeżeli w Ustawieniach wypłat podasz numer konta z Revolt, ale ten z początkiem LT, a przelew weryfikacyjny wykonasz z konta w euro. 
Tutaj miły członek naszej społeczności podzielił się instrukcją jak to zrobić 🙂
W razie trudności, dawaj znać!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Dzięki, postąpiłem zgodnie z instrukcja, czekam na weryfikację. 

oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Konto zostało zweryfikowane pozytywnie, dziękuję serdecznie za wskazówki. Mam jeszcze pytanie odnośnie środków wpłaconych przed weryfikacją, ktoś dokonał u mnie zakupu, wedle zapewnień i tego co widnieje na panelu tranzakcji kupujący sfinalizował zakup, tyle że nie mam tego w historii i na koncie Allegro 🤔

oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#
  • Witam. Konto zostało zweryfikowane pozytywnie, dziękuję serdecznie za wskazówki. Mam jeszcze pytanie odnośnie środków wpłaconych przed weryfikacją, ktoś dokonał u mnie zakupu, wedle zapewnień i tego co widnieje na panelu tranzakcji kupujący sfinalizował zakup, tyle że nie mam tego w historii i na koncie Allegro 🤔
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Jak pisałem wyżej, nie ma tych środków zaksięgowanych, myślałem, że pojawią się po aktywacji wypłat. Natomiast jest informacja o tym, że kupujący zapłacił za zakup i informacja o prowizji. Przesyłka została opłacona przez kupującego, paczka nadana przez inpost na etykiecie z allegro, więc raczj kupujący zrobił przelew. 

oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20230620_212640_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów

StellArt1983
#8 Zapaleniec#

Super!! Dziś znikł i ten ślad po tranzakcja, czy ktoś może się tym zająć? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@StellArt1983 Na koncie, z którego tutaj piszesz, nie ma żadnej sprzedaży na Allegro Lokalnie. Czy przesłany zrzut ekranu został wykonany po zalogowaniu się na to konto do Allegro Lokalnie? Wydaje mi się, że wpłaty dotyczą sprzedaży z innego konta. Sprawdź to proszę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Tak dokładnie się stało, urządzenie automatycznie logowało się na inne konto, ale nie wiedzieć czemu pokazywało mi tranzakcji na obu stronach 😅 Pytanie techniczne, czy można mieć na dwóch kontach ten sam numer konta do wpłat? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@stellArt83 Tak, można 🙂

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Niestety znowu wystąpił problem z aktywacją wypłat, zrobiłem przelew w zeszłą środę i konto nadal nie jest aktywne 😅

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@stellArt83 Jaka informacja pojawia się w tej zakładce?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

PayU w trakcie weryfikacji, zrobiłem już kilkukrotnie przelew, bo za każdym razem podczas generowania danych, wybija inny numer konta do weryfikacji, może tym narobiłem zamieszania 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@stellArt83 Skonsultuję tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

stellArt83
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, czekam na info. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@stellArt83 Operator płatności jeszcze nie zaksięgował przelewu, dlatego weryfikacja danych nie mogła dotąd zostać przeprowadzona. Weryfikacja w PayU trwa maksymalnie 2-3 dni robocze. Otrzymasz wiadomość mailową w tej sprawie.

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów