anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem ze statusem paczki.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Mam problem ze statusem paczki. Wysłałem paczkę, klientka jej nie odebrała, paczka wróciła do mnie. Na stronie InPostu wszystko widać tak jak było to w rzeczywistości, natomiast na Allegro widać tylko że paczka jest w drodze. Klientka przez to twierdzi, że wysłałem paczkę i od jakiegoś czasu jest w drodze. Co mogę zrobić, żeby status paczki zmienił się na nieodebrana/zwrot do nadawcy? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adibox_sklep na allegro nie ma takiego statusu. Nie pomyśleli, że klienci nie będą odbierać paczek 😀

musisz opierać się na statusie paczki u przewoźnika.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep podaj proszę numer zamówienia. @Client:44052296 ma rację, status przesyłki ze strony przewoźnika jest wystarczający, aby udowodnić, że przesyłka nie została odebrana. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

numer zamówienia: 170de4a0-6a39-11ed-8df4-c5605257de95

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep sprawdziłam to i u nas w systemie jest informacja, że przesyłka wraca do nadawcy, ponieważ nie została odebrana. W razie dyskusji czy problemów z kupującą masz wystarczające dowody na udowodnienie dostarczenia przesyłki. 
Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić!  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów