Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chodzi mi że w niedzielę dostałem blokade na konto i nie mogę sprzedawać ponieważ nie rozliczyłem i się bo zapomniałem poczytałem że jak rozlicze się to do 14 dnia miesiąca moje konto będzie aktywne i będę mógł normalnie działać
Tak
@Client:113958164 widzę, że skontaktowałeś się z nami w wiadomości mailowej w zgłoszeniu o numerze 49551676. Wczoraj na nią odpowiedzieliśmy, z prośbą o przesłanie potrzebnych informacji. Kwestię odblokowania konta, kontynuuj proszę w wiadomościach mailowych.
Właśnie wysłałem wszystkie dokumenty i zdjęcie towaru ile mogę czekać aż sprzyjdzie mi mail w załączniku
Proszę o odpowiedź ponieważ mam konto zablokowane i klienci do mnie piszą i proszą o zwrot kasy albo gdzie jest paczka
Co mam zrobić bo nie mogę jakoś wypłacić i jeden pan napisałem że zgłosi na policję albo mam to porozmawiac z allegro
@Client:113958164 Napisz przez formularz kontaktowy.
@Client:113958164 odpowiedz proszę na naszą wiadomość w sprawie nr 49551676 i prześlij wymagane dokumenty.
Kupujący nie powinni czekać na swoje przesyłki ze względu na blokadę konta, powinieneś je nadać.
Z kupującymi jak nie rozwiążesz sprawy to będą kłopoty tylko większe, a jak Ci nie odblokują ?
A kupujący opłacili i jakie widzisz rozwiązanie?
@LEW433 Nie wiadomo jak to rozumieć.Jeżeli ma zablokowane konto, to na chłopski rozum nie ma dostępu do danych, tym samym nie może wysłać i nie może zwrócić wpłaty bo i jak.Jeżeli miałby zablokowaną tylko sprzedaż (z wpisu wynika, że zablokowane jest konto), to sprawa miałaby się inaczej.Dlatego dopytuję.
Chłopski czy inny bez znaczenia kupujący opłacili i zawarli umowę ze sprzedającym i to jest fakt, a kłopoty sprzedajacy to inna sprawa, jego problem.
Co mu uniemożliwia? nie pisz Mi ze nie rozumiem, ma rozwiązać problem z kupującymi. Ma dane, widzi je.
Wszystkie potrzebne dokumenty Tożsamośći mam wysłać i ile czekać aż odblokuja mi konto
@ART_FOTO sprzedający ma dostęp do informacji potrzebnych do nadania przesyłek.
@la_nika I o taką odpowiedź mi chodziło.Czy to samo dotyczy nadawania przesyłek np. Smart poprzez system Allegro?
@ART_FOTO akurat tej sprawy to nie dotyczy, ale tak sprzedający powinien przede wszystkim rozwiązać sprawy kupujących, więc nie blokujemy możliwości nadania przesyłek.
@la_nika Czyli ta tzw. "blokada konta" bardziej dotyczy możliwości sprzedaży, a nie dostępu do wszystkich danych?Chodzi mi oczywiście o to, czy po sprzedaży przez sprzedającego który dopiero zaczął to robić na platformie i zablokowaniu konta, ma on możliwość nadawania przesyłek poprzez system Allegro.