Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient zgłosił zwrot 7.11.25 o 10:27, czy po 14 dniach ( wypada to dzisiaj) muszę coś robić, zaznaczyć że zwrot minął? Jak wygląda sprawa jesli klient mi napiszę że zapomniał i chcę zwrócić. Co jeśli klient po 14 dniach zwróci mi towar, jak to wygląda?
@az_shop a kiedy doszła paczka? Jak zgłosił w terminie do 14 dni od dostarczenia paczki, to Ci to może nawet za rok odesłać.
Kwestia tego, że po odstąpieniu towar nie jest jego i tu już wchodzi opcja przetrzymywania towaru.
Nope. Czekaj. Zawołam Ci kogoś. Skonsultujcie i potwierdźcie.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Oli już chyba nie ma. Nie wiem, czemu się zaznacza.
Sprecyzuję klient zgłosił zwrot, nie odesłał towaru
@az_shop no więc jeśli do jutra Ci nie odeśle, to możesz zgłosić przywłaszczenie, bo towar nie jest jego własnością
@KOGIEL_T I też już tłumaczę dlaczego. Prawo określa termin, ale nie określa, że wtedy odstąpienie traci moc prawną. Nie określa też, co się dzieje po przekroczeniu tego terminu. Stąd jedyne co jest konieczne, to zgłoszenie się w terminie 14 dni od odebrania paczki.
@KOGIEL_T czyli w sumie 3 akapit ze zrzutu, który wysłałeś.