anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadal wysyłasz do swoich klientów mejle, których zabraniamy - tzn. jakie?

logario_ig
#12 Orędownik#

Dostaliśmy maila, że:

 

"Nadal wysyłasz do swoich klientów mejle, których zabraniamy. Oznacza to, że łamiesz regulamin. Jeśli nie przestaniesz ich wysyłać, możesz dostać upomnienie, a w przypadku dalszego łamania regulaminu – ostrzeżenie."

 

No ale nie wysyłamy takich maili... Ten mail to groźba, ostrzeżenie czy co? Czy po prostu tak informujecie, że będą jakieś tam zmiany... ???

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mdrogeria
#21 Demiurg#

najlepiej nie wysyłaj wogóle , od 1,5 roku bez wyraźnej potrzeby nie wysyłam maili do klientów i powiem Ci nic się nie dzieje , a trochę czasu pozostaje .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@logario_ig 1 lipca wprowadzilismy ograniczenia dotyczące e-maili wysyłanych kupującym między innymi po to, aby ograniczyć dublowanie wiadomości z serwisu i od sprzedających. Nie mogę zweryfikować co dokładnie znajduje się w Twoich wiadomościach, ale taką wiadomość należy potraktować jako zwrócenie uwagi i ostrzeżenie. 
 W e-mailach do kupujących nie można umieszczać np. 
- podziękowania za wpłatę,
- informacji o śledzeniu przesyłki w przypadku zintegrowanych przewoźników,
- prośby o ocenę
Zwróć też uwagę czy w Twoich wiadomościach do kupujących (np. w stopce_ nie ma Twojej strony interentowej czy innych zewnętrznych informacji. Więcej informacji o komunikacji e-mailowej z kupującycmi znajdziesz tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

logario_ig
#12 Orędownik#

@la_nika No właśnie nic takiego nie wysyłamy. Już jakiś czas temu wyłączyliśmy wysyłkę wszystkich "automatycznych" maili typu "nadaliśmy przesyłkę". Teraz idą właściwie tylko odpowiedzi na pytania klientów i informacje o zwrocie towaru (faktura korygująca itd.), sporadycznie coś innego. Przestaliśmy wysyłać nawet przypomnienia o nieopłaconym zamówieniu i włączyliśmy w to miejsce automat z Allegro. Więc zachodzę w głowę, co to może jeszcze być? 🤔

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@logario_ig a czy możesz podesłać taki przykładowy e-mail na adres spolecznosc@allegro.pl ? Np. jedną z ostatnich wiadomości jakie wysłaliście do kupującego.
Prześlę to do weryfikacji i zobaczymy co zostało uznane za naruszenie regulaminu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

logario_ig
#12 Orędownik#

@la_nika Przejrzałam trochę ostatnio wysłanych maili i... taka ciekawostka... jest tam odpowiedź na prośbę klienta o przesłanie faktury. Klient wysłał swoją prośbę do nas jako odpowiedź na maila z informacją o wysyłce. No i my znowu odpowiedzieliśmy na tego maila. Czyli ostatecznie w treści naszego maila znalazły się informację o wysłaniu przesyłki, nr śledzenia itd. A tak na marginesie, to pierwotny mail, był w ogóle chyba z kwietnia.

Czyli w sumie nie wysłaliśmy maila z informacją o wysyłce, ale jednak wysłaliśmy 🤣 Pewnie jakiś filtr po słowach kluczowych go wyłapał.

Mam tylko nadzieję, że tego typu sytuacje nie będą brane pod uwagę jako naruszenia regulaminu, bo byłoby to takie lekko surrealistyczne 🙄

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Korzystam z baselinkera i też dostałem takie ostrzeżenie.

Do tej pory wysyłałem 2 maile: po złożeniu zamówienia i po wysyłce.

Pierwszy zawierał link do śledzenia statusu realizacji plus formularz do komunikacji. Bardzo przydatny w przypadku życzeń klienta co do wyboru towaru. Cała korespondencja w jednym, czytelnym miejscu. W odróżnieniu od Waszego CW.

Drugi zawiera fakturę, którą wysyłam wszystkim, oraz prośbę o kontakt w przypadku niezadowolenia z zamówionych towarów.  

Jeśli poprawicie CW zrezygnuję z pierwszego maila. Jeśli dacie możliwość bezpłatnego fakturowania mogę pominąć drugi, w innym przypadku jest to czepialstwo z Waszej strony. Tym bardziej, że to Wy jesteście spamerem. 

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Przykład z dziś Schowek02.jpg

odpowiedź na powyższe bez znaczenia. Przy każdym kolejnym wejściu okienko i tak się pojawia.

Coś tam jednak w ciasteczkach się dzieje, bo kiedy chciałem po raz kolejny wypełnić z ciętą ripostą wujka Stefana 😉 pojawiło się to:

Schowek01.jpg

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@akcesoria-net-pl mam nadzieję, że zawarłeś w tej wiadomości pozdrowienia dla moderatorek 🌺 Czy zakceptowałeś te ciasteczka? Trzeba je zaakceptować i wtedy po wypełnieniu ankiety nie wyświetla się przez 30 dni. 

la_nika_0-1635440593149.png



   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@akcesoria-net-pl wprowadzenie tych zasad ma właśnie na celu zmniejszenie spamu, a jeśli uważasz nas tak prywatnie za "spamerów" to tutaj możesz kontrolować jakie informacje od nas otrzymujesz 🙂
Informację o śledzeniu przesyłki również wysyłamy kupującemu, więc nie ma potrzeby tego dublować. Zajrzyj proszę tutaj, piszemy żeby w takim przypadku usunąć dublujący fragment o śledzeniu. Jeśli oferujesz różne warianty to kupujący w wiadomości przy zakupie może poinformować Cię jaki np. kolor wybiera. Gdyby tego nie zrobił, wówczas poleciłabym wysłanie takiej wiadomości. 
Jeśli chodzi o fakturę to możesz dołączyć ją w zakładce zamówienia i prześlemy ją do kupującego w jednym e-mailu podsumowującym sprzedaż. Tutaj znajdziesz instrukcję jak to zrobić.
A jeśli wolisz wysyłać ją samodzielnie to nie ma problemu, tylko w miarę możliwości postaraj się proszę wysłać wszystkie załączniki w jednej, zbiorczej wiadomości - kupujący naprawdę doceniają mniejszą ilość wiadomości, które zawierają konkretne i potrzebne informacje. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@la_nika Również życzę Ci wszystkiego najlepszego. Odpowiadając na poniższe: tak, lubię ciasteczka.


@la_nika  napisał(a):


Informację o śledzeniu przesyłki również wysyłamy kupującemu, więc nie ma potrzeby tego dublować. Zajrzyj proszę tutaj, piszemy żeby w takim przypadku usunąć dublujący fragment o śledzeniu.

Czyli maila wysyłam, byle nie było śledzenia. I to już nie będzie spam. 🤣

 


Jeśli chodzi o fakturę to możesz dołączyć ją w zakładce zamówienia i prześlemy ją do kupującego w jednym e-mailu podsumowującym sprzedaż. Tutaj znajdziesz instrukcję jak to zrobić.

Serio? a próbowałaś kiedyś jakie to wygodne narzędzie?

I nie działa jeśli klient nie wybrał faktury.

A jeśli wolisz wysyłać ją samodzielnie to nie ma problemu, tylko w miarę możliwości postaraj się proszę wysłać wszystkie załączniki w jednej, zbiorczej wiadomości - kupujący naprawdę doceniają mniejszą ilość wiadomości, które zawierają konkretne i potrzebne informacje. 

Tak, wiem o tym, dlatego 2 maile wydawały mi się ilością rozsądną. I jeśli już słać to dlaczego nie zamieścić wszystkich istotnych informacji w jednym miejscu? Argument, że klient dostał już te informacje w 3 (4?) mailach od Was jest słaby.



  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@akcesoria-net-pl ojej faktycznie mogłeś tak to odebrać, że spam okej tylko z jedną informacją 😃 Oczywiście chodzi o to, że gdyby tam były inne ważne informacje, których my nie przekazujemy np. gdyby produkt był robiony na zamówienie i potrzebowałbyś dodatkowych informacji to wtedy poprosilibyśmy o usunięcie fragmentu ze śledzeniem przesyłki 🙂 My też ograniczamy i łączymy te kilka e-maili w jeden, więc wszystko zmierza w kierunku, którego oboje oczekujemy - mniejsza ilość spamu 😉 Miłego wieczoru! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@la_nika 

Właśnie dostałem info od allegro, że jedzie do mnie paczka.

Od inpostu też.

Dostaną ostrzeżenie ? ;D

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Sprzedawca nie może napisać do swojego klienta podziękowania za szybką wpłatę ale za to jak klient napisze podziękowanie za transakcje a ty nie odpowiesz to masz problem. Wystarczyło zostawić numery telefonu i nie było by problemu z podziękowaniami meilowymi.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

tego to i Bareja by nie wymyślił. Czasami mam wrażenie, że allegro funkcjonuje w jakimś odmiennym trybie, albo w innej czasoprzestrzeni. Ach te ich udogodnienia, które zazwyczaj wprowadzają więcej zamętu niż korzyści 🙂

patrzeć jak zabronią drukować na paragonie dla klienta danych firmowych (które są obowiązkowe), bo to zachęta do kontaktu i sugerowanie zakupu poza allegro 😂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów