anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczona dodatkowe opłaty na koncie sprzedawcy

Client:100964245
#7 Wielbiciel#

Allegro doliczylo mi do rachunku zwrot środków dla kupującego w ramach allegro protect. Wcześniej kilku doradców analizowało moją sytuację - kupujący odesłał mi przedmiot całkowicie zniszczony twierdząc, że uszkodził go przewoźnik w transporcie. Oczywiście przewoźnik wypiął się na reklamację. Każdy z tych doradców poinformował mnie że mam prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu do 1 zł i nie zostanę obciążony kosztami zwrotu dla kupującego. I ze w tej sytuacji będzie to najlepsze wyjście. Po zastosowaniu się do tych zaleceń allegro doliczylo mi prawie 400 zł za ten zwrot. Mam screen z informacją od doradcy, że tego naliczenia nie będzie. Oczywiście reklamacja na allegro odrzucona. Jak działać aby anulować to zadłużenie? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Client:100964245  zadłużenia nie anulujesz🙁, musisz je spłacić, ale jak masz screen, z informacją od doradcy, że tego naliczenia nie będzie, to może dziewczyny sprawdzą co tam się zadziało🤔

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:100964245
#7 Wielbiciel#

Sprawdzenie nic mi nie da. Potrzebuje anulować to zadłużenie, nie mam zamiaru tego spłacać skoro doradcy zapewniali, że go nie będzie. Kontakt z obsługą allegro w tym momencie jest prawie zerowy. Prawdopodobnie zgłoszę sprawę na policję, aby oni to wyjaśnili, ponieważ wychodzi na to że doradcy wprowadzili mnie w błąd przez co mam szkodę majątkową. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100964245 Doprecyzuj proszę kiedy była ta rozmowa z doradcą? (kiedy zapewnił Cię, że naliczenia nie będzie)

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:100964245
#7 Wielbiciel#

Rozmowa była przed zwrotem 1 zł. Dopiero po tym zapewnieniu zwrot został zrobiony 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Client:100964245 jeżeli masz dowody - maile, rozmowa telefoniczna przekaż to serwisowi

mam nadzieję, że wytłumaczyłeś ten fakt odpowiednio podczas odrzucania reklamacji w dyskusji?

oznacz moderatorów

Client:100964245
#7 Wielbiciel#

To nie była reklamacja tylko zwrot. Oczywiście wszystko przekazane, a pomimo tego moja reklamacja na zaistniałą sytuację została odrzucona. Allegro upiera się, że to była reklamacja od kupującego, jednak każdy doradca po analizie sytuacji mówił o zwrocie. Mailowo równiez przyszło powiadomienie o zwrocie. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100964245 przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sprawie. 
Widzę, że otrzymałeś decyzję na złożoną reklamację (sprawa nr 51727188) i prowadzisz dalszą korespondencję w tym zgłoszeniu. 
Muszę poprosić Cię o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w wiadomości e-mail, w prowadzonej sprawie.  


   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:100964245
#7 Wielbiciel#

Chce wznowić sprzedaż, więc nie mam czasu na cierpliwość. Obsługa Allegro powinna wziąć odpowiedzialność za pracowników którzy zapewnili, że nie będzie obciążenia mnie kosztami, nawet jeśli oni się pomylili. Pierwotnie została zrobiona odmowa wypłaty, dopiero po zapewnieniu przez doradców o nie obciążeniu mnie kosztami został zrobiony zwrot na 1 zł zgodnie z ich wskazówkami. Jest to kara dla mnie za chęć pomocy kupującemu w odzyskaniu środków w ramach ochrony kupujących. Nawet przed tymi ustaleniami doradcy na czacie zapewniali, że w tej sytuacji kupujący może skorzystać z tego programu, a na mnie nie zostaną nałożone koszty. Bez tych zapewnień nie byłoby zwrotu na 1 zł

oznacz moderatorów