Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Czy jesteście mi w stanie powiedzieć dlaczego jak zmieniam czas wysyłki DZIŚ (TJ. CZWARTEK 01.02.2024) przy ofercie na wysyłkę 3 dni to klient w ofercie WIDZI DOSTAWA W SOBOTE (03.02.2024), a jak zmieniam czas wysyłki na 4 dni to pokazuje już CZWARTEK 08.02.2024? Jedne dzień więcej na wysyłkę i nagle aż 4 dni różnicy w dostawie?
Możecie naprawić Wasze super zepsute algorytmy żeby klient widział, że towar który KUPI DZIŚ (a ja mam 3 DNI!!!! na wysyłkę) TO NIE MA BATA ŻEBY BYŁ U NIEGO W SOBOTĘ!!
CZY BIERZECIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WPROWADZANIE NASZYCH KLIENTÓW W BŁĄD I TO WY BĘDZIECIE DO NICH DZWONIĆ ŻE PACZKI NIE DOTARŁY NA CZAS I OCZYWIŚCIE NIE BĘDZIECIE NAM JECHAĆ PO PUNKTACH ZA NIETERMINOWĄ WYSYŁKĘ BO TO NIE MY A WASZ ALGORYTM WPROWADZA LUDZI W BŁĄD? NIE.. WIĘC NAPRAWCIE TO CO JEST ZEPSUTE ALBO ZMIEŃCIE ALGORYTM LUB LUDZI KTÓRZY PRZY TYM PRACUJĄ BO JAK WIDAĆ ICH PRACA NIE DZIAŁA!!
U mnie jest tak samo, klient kupił godzinę temu towar z wysyłką kurierem DHL i muszę wysłać dzisiaj chociaż mam ustawiony czas na wysyłkę 24 godziny. I chociaż dzisiaj nadam przesyłkę w Żabce to i tak kurier jej już nie odbierze bo ma odbiory rano 😕
@WarsztatNadruku potrzebuję konkretny przykład takiej sytuacji. Obecnie w Twoich ofertach pojawia się informacja o przewidywanym czasie dostawy - czwartek 8.02.
W zamówieniach złożonych dzisiaj przewidywany czas dostawy to 5.02.
Algorytm przewidywanego czasu dostawy bierze pod uwagę historyczne dane, jeśli nadajesz przesyłki wcześniej to zostanie to wzięte pod uwagę.
Poniżej link do przykładowej oferty.
https://allegro.pl/oferta/koszulka-polo-malfini-focus-232-denim-xxxl-15104095882
Przy czasie wysyłki ustawionym na 3 DNI wyskakuje dostawa we wtorek 06.02.2024
Dla przykładu kolejny link
https://allegro.pl/oferta/bluza-meska-moon-420-bourbon-vanilla-xxxl-15094872607
Tu czas wysyłki jest ustawiony na 4 DNI (czyli mamy jeden dzień więcej), czas dostawy pokazuje już nagle w czwartek 8.02
Proszę zatem dać wybór czasu wysyłki na 3.5 DNIA aby klient widział że paczka dotrze do niego w środę 07.02. Skoro wprowadzając u mnie różnice 1 dnia wysyłki u was nagle jest 2 dni różnicy w jej dostarczeniu.
@WarsztatNadruku dziękuję! Konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Proponuję żeby Wasi ''mędrcy'' wprowadzili jeszcze przewidywana godzinę dostawy u klienta wyliczana na podstawie algorytmu
@WarsztatNadruku wracam z odpowiedzią.
Wynika to z naszych algorytmów. W przypadku deklaracji 3 dni przewidywany czas może na podstawie historycznych danych wskazać, że sprzedający wyśle przesyłkę wcześniej niż deklaruje np. w 2 dni, natomiast w przypadku deklaracji 4 dni uznajemy, że sprzedawca wyśle przesyłkę w deklarowanym czasie, najprawdopodobniej stąd różnica 2 dni.
Możesz wyłączyć szybszą, niż deklaracja dostawę w przypadku deklaracji 2 i 3 dni, tutaj więcej informacji na ten temat.
To może warto by spytać sprzedających czy taka praca Waszego algorytmu im pasuje czy nie???
Bo skoro ja JAKO SPRZEDAJĄCY deklaruje że wyślę zamówiony dziś towar w ciągu TRZECH DNI (czyli czwartek, piątek i poniedziałek... weekendów nie liczę bo nie pracujemy) to dlaczego WASZ ALGORYTM podaje klientowi termin DOSTAWY!!!! na sobotę?? Wasz super świetnie pracujący algorytm, którego zapewne większość sprzedających ma już dość, przyjdzie do mnie jutro i spakuje oraz wyślę paczkę żeby na sobotę była u klienta w punkcie (bo przecież tak pokazuje!!) - PACZKĘ KTÓRĄ JA DEKLARUJE ŻE WYŚLĘ DOPIERO W PONIEDZIAŁEK!!!
Specjalnie macie takie zagrywki, żeby promować i punktować swoje sklepy?? Czy tylko po to aby wkurzać coraz to większą grupę sprzedających?
Może poważnie najwyższy czas coś z tym zrobić a nie zwalać wszystko za każdym razem na ALGORYTM który jak widać nie działa tak jak powinien.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wyłączyłam opcję "dostawy szybsze niż moja deklarowana" w czwartek a mimo to zmieniając dziś rano czas wysyłki na 2 dni pokazuje, że towar będzie u klienta dopiero w czwartek (czyli czas wysyłki liczy jako 3 dni).
Proszę naprawić błąd w WASZYM algorytmie aby NASI klienci nie byli wprowadzani w błąd, przez co spada nam sprzedaż.
@WarsztatNadruku Opcja wyłączenia dostaw szybszych niż deklarowane działa, kiedy wysyłasz przesyłki właśnie szybciej niż podajesz w ofertach. Jak rozumiem z Twojego opisu, deklarujesz czas krótszy niż jest w tej chwili wyświetlany. Jest to więc odwrotna sytuacja.
Możesz przesłać przykłąd konkretnej oferty, której dotyczy ten problem i poproszę odpowiedni zespół o weryfikację czy algorytm przeliczył czas dostawy prawidłowo.
W czwartek uzyskałam odpowiedzieć od @la_nika napisała "Możesz wyłączyć szybszą, niż deklaracja dostawę w przypadku deklaracji 2 i 3 dni"... tak też uczyniłam bo ten cały WASZ ALGORYTM POKAZYWAŁ CO SIĘ MU CHCIAŁO WZGLĘDEM TERMINU DOSTAW PRZEZ CO NASI KLIENCI SĄ WPROWADZANI W BŁĄD.
Poniżej przesyłam kilka linków moich akcji (nie mam najmniejszej ochoty wklejać ich tu ponad 1000 bo tylu aukcji dotyczy problem)
https://allegro.pl/oferta/bluza-meska-moon-420-denim-l-15094831027
https://allegro.pl/oferta/bluza-meska-moon-420-lodowo-siwa-xxl-15094776211
https://allegro.pl/oferta/bluza-damska-cape-414-ciemnoniebieski-xs-14312151510
https://allegro.pl/oferta/koszulka-damska-camo-pure-c22-camouflage-gray-xs-15015867282
https://allegro.pl/oferta/koszulka-polo-malfini-focus-232-coral-xl-14176512123
https://allegro.pl/oferta/koszulka-t-shirt-malfini-fantasy-140-neon-yellow-m-14082323567
Czas wysyłki ustawiony dziś (03.02.2024) mam na DWA DNI czyli licząc od dziś poniedziałek i wtorek wysyłam towar... U klienta BĘDZIA W ŚRODĘ!! a wasz algorytm, KTÓRY PRZY WYSYŁCE 2-3 DNI POWINIEN POKAZYWAĆ CZAS MOJEJ DEKLARACJI pokazuje dostawę na czwartek....
Nie potrzebuje weryfikacji żadnego zespołu bo nawet dziecko z podstawówki które czyta ze zrozumieniem już od początku zrozumiało to czego wy nie potraficie!!
ALGORYTM DZIAŁA DO BANI!!!
A skoro mam wyłączoną opcję "dostawy szybszej niż deklarowana" to czemu dalej WASZ ALGORYTM ROZWALA NAM TERMIN WYSYŁKI ?!?!?!!?
Może czas najwyższy zająć się pracą nad nim a nie wciskaniem wszystkim kitu że "algorytm coś źle przeliczył i będziecie wyjaśniać dlaczego tak się stało"... Co komu po waszej weryfikacji problemu skoro zajmie wam to kilka dni (lub tygodni) a sprzedającym się rozwalają czasy dostaw pokazywane przez wasz algorytm TERAZ!!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy naprawicie w końcu działanie algorytmu dotyczącego terminu wysyłek? A najlepiej całkiem go usuniecie?
Chciałam zmienić dziś czas wysyłki moich ofert.
Obecnie mam ustawiony czas wysyłki na 4 dni (czyli, że wysyłam w poniedziałek) a Wasz algorytm pokazuje że dostawa będzie dopiero w środę u klienta. Od kiedy to na dostawę przewidujecie 2 dni robocze?
Poniżej przykład (oferta nr 15141230987)
A gdy zmieniam na wysyłkę na 3 dni (czyli chce wysłać towar teraz w piątek 16.02) to algorytm znowu pokazuje "dostawa pojutrze w punkcie". Pytam jakim cudem? Jak niby paczka którą chce wysłać w piątek ma być w piątek już do odbioru od klienta?
Poniżej zmieniona 1 oferta (nr 15141231208)
Czy możecie w końcu coś z tym zrobić żeby działało to tak jak należy? Czy macie gdzieś zgłaszane problemy od sprzedających? Czy po prostu w ofertach mamy jasno i wyraźnie napisać, że czas dostawy to jest loteria którą wylicza Allegro i my nie bierzemy za to żadnej odpowiedzialności?
@WarsztatNadruku w drugiej ofercie przewidywany czas dostawy (Twoja deklaracja to trzy dni) wskazuje na dostawę w poniedziałek, a nie piątek. W przypadku pierwszej oferty czas na nadanie przesyłki będzie do końca wtorku, dlatego przewidywany czas dostawy to środa.
To czemu w momencie wysyłania wiadomości na załączonym screenie widniała dostawa na "pojutrze"?
@WarsztatNadruku czy gdy robiłeś ten zrzut miałeś już deklarację na trzy dni? Czy włączyłeś opcję "Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja"? Ten przewidywany czas może wskazywać, że nadawałeś przesyłki wcześniej i dlatego pokazał się taki czas, więc podejrzewam, że wydarzyło się coś takiego. Być może też czas nie zdążył się zaktualizować.
1. Tak w momencie zrobienia zrzutu specjalnie była tam ustawiona wysyłka na 3 dni.
2. Opcję "wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" włączyłam na początku miesiąca. Teraz widzę, że jest to OPCJA CZASOWA? Muszę to PONOWNIE URUCHAMIAĆ co 10 dni kalendarzowych!?!?!?!?!?!
Nie mogę tego na stałe ustawić żeby czas wysyłki był taki jak MÓJ DEKLAROWANY a nie ustawiony przez algorytm?
@WarsztatNadruku nie można ustawić tego na stałe, konieczne jest włączenie tej opcji po 10 dniach.
Serio?
Ktoś tak usilnie pracuje nad algorytmem, który niby ma pomagać sprzedających a nie może zrobić na stałe opcji "Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja"?
Serio jest ktoś aż tak nieogarnięty? Czy myślicie że ktoś ze sprzedających będzie pamiętać żeby to wyłączyć/włączyć co 10 dni?
Dzień Dobry, Pani Moniko pytanie - ustawiam czas wysyłki dla opcji Allegro kurier UPS na wtorek a Wy dalej pokazujecie i wprowadzacie kupujących w błąd że jak kupi w czwartek dostawa w piątek. Pytam sie więc po co dajecie możliwość wyboru dni tygodnia kiedy będę wysyłam paczki dla danej opcji kuriera czy paczkomatu jak to kompletnie nie działa ???
Dzień dobry @maxzuczek! Napisz proszę gdzie ustawiasz czas wysyłki na wtorek dla tej metody?