Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Czy jesteście mi w stanie powiedzieć dlaczego jak zmieniam czas wysyłki DZIŚ (TJ. CZWARTEK 01.02.2024) przy ofercie na wysyłkę 3 dni to klient w ofercie WIDZI DOSTAWA W SOBOTE (03.02.2024), a jak zmieniam czas wysyłki na 4 dni to pokazuje już CZWARTEK 08.02.2024? Jedne dzień więcej na wysyłkę i nagle aż 4 dni różnicy w dostawie?
Możecie naprawić Wasze super zepsute algorytmy żeby klient widział, że towar który KUPI DZIŚ (a ja mam 3 DNI!!!! na wysyłkę) TO NIE MA BATA ŻEBY BYŁ U NIEGO W SOBOTĘ!!
CZY BIERZECIE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WPROWADZANIE NASZYCH KLIENTÓW W BŁĄD I TO WY BĘDZIECIE DO NICH DZWONIĆ ŻE PACZKI NIE DOTARŁY NA CZAS I OCZYWIŚCIE NIE BĘDZIECIE NAM JECHAĆ PO PUNKTACH ZA NIETERMINOWĄ WYSYŁKĘ BO TO NIE MY A WASZ ALGORYTM WPROWADZA LUDZI W BŁĄD? NIE.. WIĘC NAPRAWCIE TO CO JEST ZEPSUTE ALBO ZMIEŃCIE ALGORYTM LUB LUDZI KTÓRZY PRZY TYM PRACUJĄ BO JAK WIDAĆ ICH PRACA NIE DZIAŁA!!
Ustawienia dostawy, czas wysyłki (zmień godziny), wybieram przewoźnika - akurat mowa jest o UPS i tam mam do wyboru dni tygodnia kiedy deklaruje wysyłkę i godzinę. Akurat na ta chwilę mam ustawiony poniedziałek i czwartek godzina 0:02.
@maxzuczek tutaj?
Jeśli tak, to ustawienia dotyczą wysyłki tego samego dnia.
Tak, byłem przekonany że możliwość wyboru dni tygodnia powoduje ustalenie którego dnia i o której godzinie dana metodę dostawy wysyłam. Nie zmienia to jednak faktu że Wasz algorytmy czasu wysyłki to totalna porażka podobnie jak katalog Allegro. W ostatnim czasie zmiany jakie wprowadzacie dla nas sprzedających skutecznie nas zniechęcają do sprzedaży na tym portalu. Mimo słów krytyki z naszej strony dalej idziecie w zaparte że tak ma być i koniec. Wysyłacie nam ankiety a i tak robicie zupełnie co innego. Allegro jest nieomylne i wszystko wie najlepiej. Sprzedawcy maja płacić coraz wyższe prowizje, opłaty itd i siedzieć cicho. Zapomniałem chyba napisać że Wy to robicie dla naszego dobra a my chyba tego nie doceniamy. Miłego Dnia
proponuję jeszcze aby każdy kupujący mógł wybierać czas wysyłki dla różnych metod dostawy. W mniejszych miejscowościach Orlen paczka itp. Są odbierane do 10 a duże firmy np InPost lub dpd kurierzy podjeżdżają o 14. Myślę że jak kupujący widziałby czas wysyłki dla poszczególnych kurierów u kupiącego to z większą świadomością by wybrał np kuriera Dpd np „wybierz kuriera InPost lub Dpd wysyłka jeszcze dzisiaj” a jak szacowany termin dostawy jest wrzucany do jednego wora dla każdego kuriera to potrzeba cudu aby zadowolić wszystkich rozszczelnionych klientów.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a czy ktokolwiek z moderatorow jest w stanie podac konkretne przyklady czemu sluza te algorytmy i komu one pomagaja? - bo jak na razie sa sami narzekajacy na nie
to przeciez my jako sprzedajacy wiemy lepiej do ktorej godziny danego dnia sie wyrobimy i zadne historyczne dane nie przewidza naglych wypadkow, typu choroba pracownika, zdechly pies, ktorego musze jechac zakopac na dzialce, czy biegunka spodowana zjedzeniem ogorkow kiszonych i popicie ich kefirem 3:)
Chciwość i pazerność z tytułu prowizji, opłat, dopłat itd które ponoszą sprzedający sprawia że tylko brakuje kiedy geniusze z Allegro wprowadzą przewidywaną godzinę dostawy do drzwi klienta
Mi niestety moderatorzy nie odpowiedzieli na to samo pytanie już jakiegoś czasu, więc obstawiam że i Tobie nikt nie odpowie.
Niby cały czas coś "ulepszają" tylko na razie kończy się na tym że coraz większa liczba sprzedających zgłasza jakieś błędy..ale no i tak mają to gdzieś.