anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

negatyw

ALEX-budowlanyPL
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Omyłkowo klient wystawił nam pod koniec czerwca negatywny komentarz (zakup ze stycznia). Po weekendzie majowym już nie mogliśmy tego z żadnej pozycji zmienić. Proszę w imieniu własnym i klienta o usunięcie negatywnej oceny. Ewentualnie proszę o wskazówki gdzie mogę wysłać wiadomość korygującą błąd - od klienta

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@ALEX-budowlanyPL  musisz poprosić klienta o interwencję w tej sprawie, bo na Twoją prośbę nikt Ci nie usunie komentarza

oznacz moderatorów

ALEX-budowlanyPL
#9 Pomysłodawca#

klient twierdzi, że nie umie tego zrobić a z mojej pozycji nie mam już możliwości wysłania prośby

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@ALEX-budowlanyPL  no po takim czasie już nie może, ale jak napisze tutaj, albo do suportu Allegro, to może jeszcze da się usunąć

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ALEX-budowlanyPL jeśli klient ma trudność z usunięciem oceny, niech skontaktuje się z nami przez formularz kontaktowy to oczywiście mu pomożemy.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ALEX-budowlanyPL za 2 miesiące (pod koniec czerwca) minie rok i sam zniknie 😉

oznacz moderatorów

ALEX-budowlanyPL
#9 Pomysłodawca#

Haaha.... a to poczekam 😎

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ALEX-budowlanyPL jeśli masz obawy, że z tym klient sobie nie poradzi 😄 to podaj mi proszę nr zamówienia to ja umówię rozmowę telefoniczną z tym klientem.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

ALEX-budowlanyPL
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam właśnie wiadomość ze wskazówkami do klienta. Jeśli nic z tego nie wyjdzie przekażę klientowi tą zabawną propozycję 😏

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@ALEX-budowlanyPL możliwe, że będzie nie tylko zabawna.. a pomocna 😎

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów