Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Omyłkowo klient wystawił nam pod koniec czerwca negatywny komentarz (zakup ze stycznia). Po weekendzie majowym już nie mogliśmy tego z żadnej pozycji zmienić. Proszę w imieniu własnym i klienta o usunięcie negatywnej oceny. Ewentualnie proszę o wskazówki gdzie mogę wysłać wiadomość korygującą błąd - od klienta
@ALEX-budowlanyPL musisz poprosić klienta o interwencję w tej sprawie, bo na Twoją prośbę nikt Ci nie usunie komentarza
klient twierdzi, że nie umie tego zrobić a z mojej pozycji nie mam już możliwości wysłania prośby
@ALEX-budowlanyPL no po takim czasie już nie może, ale jak napisze tutaj, albo do suportu Allegro, to może jeszcze da się usunąć
@ALEX-budowlanyPL jeśli klient ma trudność z usunięciem oceny, niech skontaktuje się z nami przez formularz kontaktowy to oczywiście mu pomożemy.
@ALEX-budowlanyPL za 2 miesiące (pod koniec czerwca) minie rok i sam zniknie 😉
Haaha.... a to poczekam 😎
@ALEX-budowlanyPL jeśli masz obawy, że z tym klient sobie nie poradzi 😄 to podaj mi proszę nr zamówienia to ja umówię rozmowę telefoniczną z tym klientem.
Wysłałam właśnie wiadomość ze wskazówkami do klienta. Jeśli nic z tego nie wyjdzie przekażę klientowi tą zabawną propozycję 😏
@ALEX-budowlanyPL możliwe, że będzie nie tylko zabawna.. a pomocna 😎