Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W piątek klientka zakupiła u mnie produkt, który w międzyczasie wyprzedał się na hurtowni. Została od razu poinformowana o możliwości opóźnienia dostawy lub anulowaniu zamówienia i zwrocie kosztów. Klientka poprosiła o anulowanie zamówienia. Wpłata została zwrócona w ten sam dzień. Dziś otrzymałam ocenę 1 z adnotacją, że produktu nie otrzymała. Owszem wysyłka nie nastąpiła, ponieważ na jej prośbę anulowałam zamówienie. Oczywiście przeprosiłam raz jeszcze za sytuacje i zapytałam o możliwość usunięcia tej oceny. W odpowiedzi otrzymałam screen jednego z moich produktów z informacją, że ocenę usunie jeśli wyślę jej ten produkt jako przeprosiny. Koszt razem z dostawą to dla mnie prawie połowa ceny jej anulowanego zamówienia, za które już otrzymała pieniądze spowrotem. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Nie do końca zgadzam się z jej oceną... rozumiem 1 za obsługę kupującego ale 1 za zgodność z opisem, gdzie produkt nie dotarł? Oraz informacja, że nie otrzymała zakupionego towaru gdy z niego zrezygnowała. Teraz mam wrażenie, że jest to zwykłe wymuszenie, gdzie nie mam pewności, że po wysłaniu prezentu ocena zniknie. Bardzo proszę o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Sklep_BeautyBar oczywiście że jest to wymuszenie, ale negatyw zasłużony, było zakupić u konkurencji i jej wysłać, mniej problemów 🙂
Pamiętaj że wysyłając prezent hodujesz patologię 😞
@Sklep_BeautyBar Musisz się bardziej postarać z tymi zamówieniami, ja wystawiasz to musisz wysłać.