
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Nie jesteśmy w stanie wysłać zamówienia z Allegro Paczkomaty Inpost.
Pojawia się komunikat:
Nie można nadać paczki dla wybranego zamówienia
Nie można odczytać zamówienia - brak uprawnień.
Numer zamówienia: dfcbab80-5da4-11ed-b454-ad149f6f0113
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może początkiem wszystkich kłopotów jest to, że "Konfiguracja sprzedaży" się zresetowała (u mnie 0%).

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałam potwierdzenie, że problem został usunięty i obecnie narzędzie powinno już działać na każdym koncie.
Raz jeszcze przepraszamy za nieprawidłowości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a co z informowaniem klientów? Już otrzymałam kilka wiadomości dlaczego paczki nie nadane i czy jutro będą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not napisał(a):
Dostałam potwierdzenie, że problem został usunięty i obecnie narzędzie powinno już działać na każdym koncie.
Raz jeszcze przepraszamy za nieprawidłowości.
Rozumiem, że klienci zostali przez Was poinformowani, o tym, że jutro paczki do nich zostaną nadane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa 🙂 Dziękuję za pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może początkiem wszystkich kłopotów jest to, że "Konfiguracja sprzedaży" się zresetowała (u mnie 0%). Ktoś o tym już pisał, że przychodzą maile:
Dokonaj ponownej weryfikacji swojego konta
U mnie nadal 0%, wydrukowałem z managera inPost-u, gdzie zauważyłem po 2 numery przesyłek dziś i 2 listopada. Za grugi oczywiście pobrało z salda jakie mam w inPost.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj znowu miałem kłopot z utworzeniem przesyłki do paczkomatu: "Nie można nadać paczki dla wybranego zamówienia. Nie można odczytać zamówienia - brak uprawnień.". Po kilku próbach w końcu udało się. Ale okazało się, że utworzone są 3 przesyłki dla danego zamówienia. Proszę o info: Czy za wszystkie 3 zostanie pobrana opłata czy tylko za jedną, tę nadaną w paczkomacie? Pozdrawiam. zagrajtosam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zagrajtosam, podasz numer tego zamówienia?
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienie nr 149a9660-5f93-11ed-98fc-a50c7e200d5a

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co z brakiem przycisku drukowania etykiet? Nie mogę od wczoraj wieczora etykiet dpd wydrukwoać, bo przycisk zniknął.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Halo, Maju mr_oma , jesteś tam? Ponawiam pytanie: czy za wszystkie 3 przesyłki zostanie pobrana opłata czy tylko za jedną, tę nadaną w paczkomacie? Pozdrawiam. zagrajtosam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@zagrajtosam, opłata naliczana jest po nadaniu - jeśli InPost naliczy Ci taką opłatę, możesz poprosić o jej zwrot.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy o interwencje poniewaz za chwile upłynie czas do nadania One kurier oraz dpd. Skąd te błędy?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak przycisku "wydrukuj etykietę" do listów przewozowych dpd do których został zamówiony podjazd kuriera.
Listy generuję wieczorem i zamawiam kuriera, żeby w systemie miał że, ma paczkę do odbioru. Listy drukuję rano, przy drukowaniu paragonów.
Musiałam wygenerować drugą przesyłkę do zamówienia.
Czy zostaną mi naliczone dodatkowe koszty?
Czy koszt drugiej etykiety będzie w cenie jak bez "smart"?
Gdzie ewentualnie zgłaszać zwrot za dodatkowe koszty które są generowane przez błędy witryny allegro?
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Dzisiaj problem znowu się pojawił:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie - to samo z dpd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Mam pytanie dotyczące tej awarii, ponieważ informacje które były podane przez Allegro:
- Zamówienia, których nie udało Ci się nadać przez Wysyłam z Allegro w trakcie awarii, wykluczymy z następujących miar w jakości sprzedaży:
Przepraszamy za utrudnienia!
Zgodnie z tą deklaracją, wysyłka w terminie nie powinna ulec zmianie, niestety w moim sklepie z poziomu 100% spadło do 91% co jest nie zgodne z waszą deklaracją. Nie byłem w stanie w ten nieszczęsny poniedziałek przygotować żadnych etykiet (DPD/UPS) i wysłać paczek, zamówień złożonych w moim sklepie, a zamówień było sporo, ponieważ były od piątku popołudnia. Proszę o sprawdzenie i wyjaśnienie tej sytuacji.
pozdrawiam Andrzej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@A-G-SYSTEM Podaj proszę numery zamówień, których dotyczy ten problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Przykro mi, ale nie jestem w stanie wszystkich wymieniać, jest to około 100 zamówień i po prostu nie mam na to czasu, mam nadzieję że Pani to rozumie. Myślę że sprawdzanie tego jest w waszej gestii i wywiązanie się z własnej deklaracji.
pozdrawiam Andrzej