Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pojawia się komunikat - Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek można sprawdzić gdzie jest problem zamówienie aa529660-15d2-11f0-85a4-5b203cc47c9e @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Cześć @rutkowskiAGD, konsultuję Twoją sprawę, wrócę jak tylko otrzymam odpowiedź.
Wracam @rutkowskiAGD.
Otrzymaliśmy od DPD informację, że dany punkt na ten moment nie jest dostępny.
Rekomenduję skontaktować się z klientem i uzgodnić z nim inny punkt, jeśli jest to możliwe.
Dziękuję za informację ,czy to zamówienie może zostać usunięte ze statystyk , wyślemy je dopiero w poniedziałek.
@rutkowskiAGD Zgłoszę prośbę o wykluczenie ze statystyk 🙂
Dzięki
Dodatkowo, jeśli masz możliwość podesłania zrzutu ekranu z błędem dotyczącym wyboru punktu, będę bardzo wdzięczny. Przyda się do zgłoszenia @rutkowskiAGD 🙂
Klient nie ma innego punktu dpd w pobliżu w miejscowości jest tylko inpost jakieś rady jak to wysłać w ramach smarta
@rutkowskiAGD pozostaje Ci wysłać tę paczkę do paczkomatu Inpost lub innego punktu DPD Pickup. Z tego co widzę, najbliższe w pobliżu znajdują się w sąsiednich miejscowościach:
Dąbrowa Bolesławiecka 37Aa czy jest możliwość zmienienia opcji wysyłki na ten punkt podany na screenie
@rutkowskiAGD a czy kupująca się na to zgodziła?
Tak, Kupująca podesłała mi ten screen poprzez centrum wiadomości .
@rutkowskiAGD jeśli nadajesz przesyłkę przez nasze narzędzie Wysyłam z Allegro, nie możesz zmienić metody przesyłki, możliwa jest tylko zmiana danych odbiorcy. Jeśli więcej kupująca chce otrzymać zmówienie do tego punktu, poproś ją o anulowanie tego zamówienia i złożenie nowego, z dostawą Allegro Delivery do tego punktu (to najłatwiejsze rozwiązanie w tej sytuacji).