Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika taki komunikat wyświetla mi się podczasz nadawania przesyłki. Proszę to jak najszybciej załatawić i naprawić bo nie mogę nadać przesyłki dla klienta. Takie sytuacje zdarzają się bardzo często, ale wcześniej mogłem to obejść wysyłajać przez menadżera paczek InPost a teraz nawet tam nie widnieje ta wysyłka. Numer tego zamówienia: 118caf20-f288-11ed-87d0-c9517e0e68f1 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Qualita95 taki komunikat najczęściej oznacza brak opłaconej faktury dla przewoźnika albo niewystarczające środki. Sprawdź to proszę i daj znać czy po opłaceniu problem wciąż występuje.
Sprawdź adres.