anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę ponownie wystawić produktu

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Witam @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  
Kilka dni temu dostałam maila, że zmieniliście kategorię produktu w którym miałam wcześniej wystawioną aukcję. W dniu dzisiejszym miałam dostawę i chciałam ją ponownie wystawić. Zmieniłam w Baselinker kategorię na tą nową, którą nadaliście produktowi i standardowo pojawił się problem. Nie mogę wystawić ponownie aukcji, a nie będę tworzyć nowej, bo ta ma dwuletnią historię - coś na co ciężko pracowałam. Poproszę o rozwiązanie sytuacji, którą jak zwykle wygenerowało Allegro. Wasz techniczny zespół potrafi zniszczyć dosłownie wszystko, a co najgorsze uchodzi Wam to płazem i co lepsze macie to kompletnie w poważaniu. Równia pochyła. Nigdy nie miałam tego złego doświadczenia z żadną firmą.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

matt_rose
Moderator
Moderator

@Alora-Hurtownia Cześć, dziękuje za zgłoszenie.

Jaki jest powód problemu z wystawieniem nowej aukcji?

Czy pojawia się komunikat, który to uniemożliwia? Jeśli tak, to podaj proszę jego treść.

Bardzo mi to pomoże w rozwiązaniu Twojej sprawy 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Screenshot 2025-02-17 205532.png

W chwili, gdy edytuję aukcję parametr "marka" jest uzupełniony i poszerzony, co wskazuje na to, że i tak nie da się go zmienić. Natomiast parametru "Przeznaczenie" nie ma w ogóle.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia Podaj proszę EAN produktu, o który chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

5903240821594

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia zgłosiłam ofertę do weryfikacji i dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

@Sa_nova dziękuję. Niemniej mija zaraz trzeci dzień od momentu, gdy poinformowałam o problemie. Nie mogę wystawić produktów z winy Allegro, co za tym idzie mam ucięty zarobek. Jak rozumiem skoro spółka leci sobie w kulki i ogranicza moją sprzedaż swoim zaniedbaniem i swoimi irracjonalnymi zmianami, to pokryje teraz w pełni lukę zarobkową jaką wygenerowała przez ten okres?
Wprowadzacie zmiany w kategoriach bez większego pomyślunku. Produkty pod danym EAN'em powinny być automatycznie przeniesione do nowych kategorii z tym samym EAN'em. Obecna sytuacja jest absurdalna! Nie mogę wystawić produktu z EAN'em producenta w nowej kategorii, którą utworzyliście, bo ORYGINALNY EAN jest przypisany do błędnej kategorii. Proszę mi wytłumaczyć co za ludzie tworzą zespół odpowiedzialny za techniczne kwestie w tej spółce? Dosłownie na każdym kroku Allegro się wykłada. Tyle lat doświadczenia, tyle budżetu na wykwalifikowanych pracowników i wszystko w błoto. Czy Allegro ma w ogóle zespół beta-testerów, którzy każdą zmianę sprawdzają pod kątem błędów? Czy po prostu stado ... techników ... wprowadza zmiany i yolo? Bo tak to wygląda. Produktyzacja to jeden wielki żart i na każdym kroku pojawiają się z nią problemy. W tym momencie od trzech dni mam obciętą sprzedaż przez jakąś bezmyślną osobę/zespół i co najlepsze PO TRZECH DNIACH w dalszym ciągu problem istnieje.
Wiem, że to nie Wasza wina, ale Was chyba też wkurza fakt, że musicie świecić oczami za bandę osłów, która potrafi spieprzyć nawet najprostszą rzecz? To na Was skupiają się pretensje, które w 99% powinny być skupione na osłach z działu technicznego. Napiszcie do kogoś z "góry" i wytłumaczcie jak wygląda sytuacja. Może "góra" pomyśli i zatrudni kompetentnych ludzi, którzy wiedzą czym jest UX. Na chwilę obecną wygląda to jakby dział techniczny programował przy pomocy GPT.

TRZY DNI BEZ SPRZEDAŻY dzięki Allegro!

oznacz moderatorów