anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę uruchomić usługi Przelewy24

MAMY ROZWIĄZANIE!
trh
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Od prawie tygodnia (6dni) czekam na weryfikację usługi Przelewy 24. Wszystkie kroki aby uruchomić usługę zostały zrobione zgodnie z instrukcją. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji gdyż mam przez to zamrożone środki.
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiem że wszystko się zgadza, dane: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
trh
#7 Wielbiciel#

Wszystkie dane są poprawne. Cały czas jest status weryfikacji

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@trh poprosiłam o przyspieszenie weryfikacji i miło mi poinformować Cię, że możesz już zlecić wypłatę środków od tego operatora.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów