anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę wydrukować etykiety na paczkę do paczkomatu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:109431735
#7 Wielbiciel#

Do tej pory po sprzedaży produktu w zakładce "ostatnio sprzedane" po kliknięciu w "Szczegóły zamówienia" można było wydrukować etykietę. Teraz taka opcja się nie pojawia. Gdzie mogę wydrukować etykietę do paczkomatu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109431735 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:109431735
#7 Wielbiciel#

Już wszystko udało się zrobić. Musiałem po prostu ręcznie nadać paczkę przez aplikację Inpost mobile.

oznacz moderatorów