anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę wysłać przesyłek przez smarta, pokazuje mi się komunikat: Nie można wczytać zamówienia. Nie

MAMY ROZWIĄZANIE!
malgola67
#7 Wielbiciel#

Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 tak, przepraszam, że musiałaś czekać, ale dostałam już informację, że logowanie do Sales Center to jest osobna sesja, względem Allegro, więc jak już jesteś w Sales Center, wyloguj się ze swojego konta i zaloguj ponownie zalogować na konto, na którym chcesz obsłużyć te zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

ale o tym już rozmawiałyśmy, że to nie pomaga bo i tak przenosi mnie do wyboru konta. Nie mam możliwości zalogowania się na koncie malgola67 i pozostania tak, tylko przenosi mi się w moment gdzie mam wybór. Pierwsze zdjęcie, wchodzę w konto, drugie zdjęcie od razu mnie tutaj przerzuca. 

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

wybór malgola67wybór malgola67przerzucaprzerzuca

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 przed przejściem do Sales Center powinnaś mieć jeszcze jedno okno do logowania. Sprawdziłam to osobiście i działa poprawnie, więc jeśli dalej masz taki problem, to prześlij nam proszę krótki filmik i prześlij go spolecznosc@allegro.pl. Bez niego niestety nie będziemy w stanie zidentyfikować co jest nie tak. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów