anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę wysłać przesyłek przez smarta, pokazuje mi się komunikat: Nie można wczytać zamówienia. Nie

MAMY ROZWIĄZANIE!
malgola67
#7 Wielbiciel#

Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 Czy problem pojawia się w zakładkach Allegro czy w narzędziu zewnętrznym?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

W zakładkach Allegro. Na innych kontach działa, a na jednym nie chce

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 w takim razie poproszę o cały zrzut Twojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

wszystkich od dnia 1 sierpnia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 poproszę o zrzut ekranu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Jaki zrzut ekranu? Wysłałam bezpośrednio przez DPD, żeby Klient nie czekał

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 w takim razie gdzie pojawia się komunikat, który wskazałaś w pierwszej wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

weszłam na stronę: zamówienia. w lewym górnym rogu zaznaczyłam co chcę wysłać i kliknęłam po prawej stronie nadaj przesyłkę. Wtedy przeniosło mnie na kolejną stronę z komentarzem:

Formularz Wysyłam z Allegro

Zamawianie przesyłki
Wybór przesyłek
Zamawianie podjazdu
Podsumowanie
 
 
 
 

Wybierz przewoźnika i podaj informacje o paczkach, które chcesz zamówić

Wybrane zamówienia: 0

1 z 1

 
 

Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.

ANULUJDALEJ
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 poproszę w takim razie numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#
e54425f3-51af-11ef-aab9-e310f093ce26
62135280-51a2-11ef-8852-9d50ed9fc3b8
9c1b5580-5108-11ef-86c8-e94d0c50d90f
90571170-4f83-11ef-8886-6b1db222e0c8
to są 4 zamówienia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 dziękuję. Sprawdziliśmy te zamówienia i wszystko działa poprawnie, więc  prawdopodobnie jesteś zalogowana pierwotnie na innym koncie niż to, do którego należą te zamówienia. Spróbuj się proszę przelogować na właściwe konto. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Bardzo mi przykro, ale jestem na właściwym koncie

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

ale jestem na sales center, nie mogę wrócić do poprzedniej, starej strony. Tam wszystko działało bez zarzutu, a tutaj muszę w rogu wybrać konto bo są powiązane i wybieram m malgola67 i nie działa. Np. na koncie kontoSBM działa poprawnie, a tutaj nie

 
 
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 z tego co tutaj napisałaś, wynika, że jesteś zalogowana na koncie kontoSBM i samo przełączenie się na malgola67 nie zadziała w Wysyłam z Allegro, bo to narzędzie nie obsługuje jeszcze kont powiązanych. Dlatego też powinnaś się od początku zalogować na konto malgola67, a nie tylko przełączyć i to powinno pomóc. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

loguję się na malgola67 i wchodząc na zakładkę sprzedaż przenosi mnie na stronę gdzie wybieram wszystkie konta. Dlatego proszę, wytłumacz mi jak mogę wrócić do poprzednich ustawieńimage_67155713.JPGimage_67155713.JPG

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

image_67128065.JPG

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 dziękuję, ten problem jest spowodowany przekierowaniem między nowym Sales Center a Wysyłam z Allegro. Konsultuję już z zespołem co możemy Ci zaproponować w tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, mam nadzieję, że pomożecie 🙂

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy wiemy już jak to naprawić, bo problem nadal jest🤢

oznacz moderatorów