anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mogę wysłać przesyłek przez smarta, pokazuje mi się komunikat: Nie można wczytać zamówienia. Nie

MAMY ROZWIĄZANIE!
malgola67
#7 Wielbiciel#

Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 Czy problem pojawia się w zakładkach Allegro czy w narzędziu zewnętrznym?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

W zakładkach Allegro. Na innych kontach działa, a na jednym nie chce

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 w takim razie poproszę o cały zrzut Twojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

wszystkich od dnia 1 sierpnia

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 poproszę o zrzut ekranu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Jaki zrzut ekranu? Wysłałam bezpośrednio przez DPD, żeby Klient nie czekał

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 w takim razie gdzie pojawia się komunikat, który wskazałaś w pierwszej wiadomości? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

weszłam na stronę: zamówienia. w lewym górnym rogu zaznaczyłam co chcę wysłać i kliknęłam po prawej stronie nadaj przesyłkę. Wtedy przeniosło mnie na kolejną stronę z komentarzem:

Formularz Wysyłam z Allegro

Zamawianie przesyłki
Wybór przesyłek
Zamawianie podjazdu
Podsumowanie
 
 
 
 

Wybierz przewoźnika i podaj informacje o paczkach, które chcesz zamówić

Wybrane zamówienia: 0

1 z 1

 
 

Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.

ANULUJDALEJ
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 poproszę w takim razie numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#
e54425f3-51af-11ef-aab9-e310f093ce26
62135280-51a2-11ef-8852-9d50ed9fc3b8
9c1b5580-5108-11ef-86c8-e94d0c50d90f
90571170-4f83-11ef-8886-6b1db222e0c8
to są 4 zamówienia
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 dziękuję. Sprawdziliśmy te zamówienia i wszystko działa poprawnie, więc  prawdopodobnie jesteś zalogowana pierwotnie na innym koncie niż to, do którego należą te zamówienia. Spróbuj się proszę przelogować na właściwe konto. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Bardzo mi przykro, ale jestem na właściwym koncie

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

ale jestem na sales center, nie mogę wrócić do poprzedniej, starej strony. Tam wszystko działało bez zarzutu, a tutaj muszę w rogu wybrać konto bo są powiązane i wybieram m malgola67 i nie działa. Np. na koncie kontoSBM działa poprawnie, a tutaj nie

 
 
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 z tego co tutaj napisałaś, wynika, że jesteś zalogowana na koncie kontoSBM i samo przełączenie się na malgola67 nie zadziała w Wysyłam z Allegro, bo to narzędzie nie obsługuje jeszcze kont powiązanych. Dlatego też powinnaś się od początku zalogować na konto malgola67, a nie tylko przełączyć i to powinno pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

loguję się na malgola67 i wchodząc na zakładkę sprzedaż przenosi mnie na stronę gdzie wybieram wszystkie konta. Dlatego proszę, wytłumacz mi jak mogę wrócić do poprzednich ustawieńimage_67155713.JPGimage_67155713.JPG

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

image_67128065.JPG

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@malgola67 dziękuję, ten problem jest spowodowany przekierowaniem między nowym Sales Center a Wysyłam z Allegro. Konsultuję już z zespołem co możemy Ci zaproponować w tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, mam nadzieję, że pomożecie 🙂

oznacz moderatorów
malgola67
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy wiemy już jak to naprawić, bo problem nadal jest🤢

oznacz moderatorów