Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Klient zakupił przedmiot i zaznaczył opcję "przesyłka kurierska za pobraniem".
2. Połączyłem konta Inpost i Allego z sukcesem.
3. Po znalezieniu w "zamówienia od kupujących" w AL nie widzę żadnego odnośnika do realizacji wysyłki.
4. Próbując zaimportować aukcje z poziomu inpost`u również "nie znaleziono".
Jak mogę to naprawić ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@carpezo_2004 na lokalnie tylko allegro paczkomat InPost i allegro one box możesz wygenerować etykietę przez allegro. Pozostałe metody nadajesz na własną rękę. Więc importowanie nie zadziała.
Ponieważ na AL wysyłka z Allegro to paczkomat IN Post i Allegro One Box a cała reszta to samodzielnie.
Bardzo dziękuję za pomoc 🤝
Bardzo dziękuję za pomoc 🤝