Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chcę wysłać paczkę Inpost. Klikam "Nadaj paczkę Allegro Inpost". Otwiera sie strona Inpostu. Loguję się przez Allegro, dostaję komunikat "Autoryzacja za pomocą konta Allegro przebiegła pomyślnie. Aby dokończyć proces zakładania konta w Managerze Paczek uzupełnij poniższe informacje."
Wypełniam formularz, naciskam "wyslij". Dostaję odpowiedź "Jeśli podanego adresu e-mai nie ma w bazie, na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny"
Na e-mail nic nie przychodzi - czyli adres e-mail jest w bazie InPostu??? Tylko żw wtedy powinno działać odzyskiwanie hasła, a też nie działa.
Gdy poskarzyłem się w Inpoście, kopia normalnie na mój e-mail przyszła, podobnie inne informacje InPostu o przesyłkach, moich lub dla mnie
@archimed Możesz doprecyzować czy po kontakcie z InPost problem został rozwiązany?
Właśnie czekam na odpowiedź InPostu. Oczywiđcie zamieszczę ją na forum
Właśnie dostałem e-mail z pomocy InPostu,
"Dzień dobry,
dziękuję za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Uprzejmie informuje, iż konto o loginie xxx.yyyyyi@yahoo.com została aktywowane. Proszę ponownie podjąć próbę zalogowania oraz ewentualnie wymusić zmianę hasła.
W razie pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Szanowny Kliencie, w celu usprawnienia obsługi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Pozdrawiam
...............................................
Specjalista ds. Obsługi Klienta"
Zresetowałem hasło przez przycisk "zapomniałem hasła" i wreszcie dostałem się do Managera Paczek oraz mogłem wypełnić potrzebne dane. Mam nadzieję, ze z wysyłką nie będzie problemu.
Właśnie wysyłałem przesyłkę via Manager Przesyłek InPostu.
Trochę to czasu zajmuje, np. długo importuje dane z Allegro, ale w końcu wszystko zadziałało jak trzeba. Jednak na Allegro Lokalne działa to o wiele prościej.
Mam podobny problem. Na jaki numer/mail najlepiej dobijać się do Allegro, aby dostać taką pomoc?
@EQUIMM_dystr jest to wiadomość z supportu InPost.
Z Biurem Obsługi Klienta można się skontaktować za pomocą czatu, formularza kontaktowego https://inpost.pl/kontakt lub infolinii: 722 444 000 / 746 600 000.