Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, już jakiś czas jesteśmy obecni na Allegro. Mimo sprzedaży produktu, wysyłki na czas ( a nawet szybciej) i żadnych reklamacji kupujący nie wystawia nam opinii. W ani jednym przypadku. Czy po transakcji samodzielnie mamy przesłać klientowi link do opinii (jeśli tak, gdzie go znaleźć), czy Allegro samo przypomina klientowi po zakończonej transakcji o wystawieniu opinii? Będę wdzięczna za podpowiedź.
@CudoKombuchaTea Klienci nie mają obowiązku oceniania transakcji. Tak, przypominamy im o tej możliwości, ale nie wymagamy, by z niej korzystali.
Samemu nie opłaci się przypominać bo czasem można sobie tylko pogorszyć jak ktoś uzna to za nękanie i subiektywnie oceni.
Z mojego doświadczenia wynika, że opinie wystawia jakieś 30-40% kupujących. Allegro wysyła automatyczne przypomnienia, samemu lepiej się nie dopominać, bo niektórych to drażni 🙂
@TomBanknoter "samemu lepiej się nie dopominać, bo niektórych to drażni "
Trafiłem kiedyś na ìđíøtę który po przypomnieniu wystawił mi negatywa, bardzo złośliwego. Allegro usunęło, bo był niezgodny z regulaminem. Ale nie usunie jeżeli wystawiający się trochę wysili i napisze komentarz zgodny z regulaminem. Albo się nie wysili i zostawi komentarz bez opisu.
@CudoKombuchaTea Ilość wystawianych ocen ciągle spada i nic z tym nie zrobisz.
Kupującym nie chce się wystawiać pozytywów jeśli wszystko jest OK ale za to są pierwsi do wystawienia negatywa jeśli cokolwiek jest nie tak 😕
Przypominać się nie ma co bo to może tylko sprawę pogorszyć...
Spada a na dodatek to najczęściej wystawiają je stali klienci których opinie jako powtarzające w krótkim okresie czasu nie są liczone do jakości.