Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wchodząc we wnioski o rabat transakcyjny pokazuje " Sprawdź nową stronę, która umożliwia szybki dostęp do najważniejszych informacji finansowych" i wchodząc do centrum finansów nie można wejść we wnioski, wiec jak mam sprawdzić czy są przyznane rabaty...znowu dobre zmiany? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy Szanowne moderatorki i moderatorzy mogli by wyjaśnić dlaczego nie widać "złożonych wniosków" ? Wyświetla się tylko pusta strona ! Czy to ma również wpływ na rozpatrywanie i przyznawanie "rabatów transakcyjnych" ? Od 3 listopada czekam na zwrot prowizji po odstąpieniu klienta, który nie odebrał przesyłki z paczkomatu.
@deymon_pl @kakabe_2007 czy możecie przysłać mi zrzuty Waszych ekranów, gdzie jest to widoczne?
Tak wygląda strona ze złożonymi wnioskami
@kakabe_2007 czy możesz jeszcze wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną oraz sprawdzić na innej przeglądarce?
@_HolaOla_ Wiedziałem że to Pani napisze 🤣 Co mają pliki cookies do tego skoro inne zakładki wyświetlają się poprawnie i wszystko co przeglądam w internecie też wyświetla się poprawnie. Przy zamykaniu wszystkie pliki są usuwane z mojej przeglądarki. Korzystam z jednej przeglądarki i nie mam innych zamontowanych
Ta zakładka po prostu nie działa !!!!!!!!!!!!
@kakabe_2007 pliki cookies mają tu znaczenie, bo zapamiętują dane z Twoich poprzednich wizyt, a niedawno w Sales Center wprowadziliśmy zmiany, które te pliki mogą blokować. U mnie cała ta zakładka działa bez problemów, dlatego musimy sprawdzić, czy problem spowodowany jest Twoją przeglądarką, czy błąd występuje po naszej stronie i dlatego poprosiłam Cię o sprawdzenie na innych. Prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu (nieucięty i niezasłonięty) wraz z widoczną datą i godziną oraz paskiem adresowym.
U mnie również nie działa. Sprawdziłem na dwóch różnych przeglądarkach: Opera oraz Safari.
@991221 dziękuję, czy możesz w takim razie podesłać mi cały zrzut swojego ekranu?
@kakabe_2007 Dziękuję ślicznie, już działam.
wygląda to u mnie tak samo, jak u @kakabe_2007
@991221 i tak przyda mi się zrzut, więc będę za niego wdzięczna.
@991221 @deymon_pl @kakabe_2007 sprawdźcie proszę, czy problemy nadal występują. Wszystko powinno działać już prawidłowo.
Działa, dziękuję
@_HolaOla_ Działa 😁
@991221 @kakabe_2007 wspaniale, dziękuję i problem uznajemy za rozwiązany 🙂