Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
A co to się takiego nadzwyczajnego wydarzyło, że moje wypłaty są nieaktywne, przycisk "WYPŁAĆ ŚRODKI" stał się nagle taki jakiś szary??? Nie mam tam uzbieranych jakichś wielkich kokosów (małych zresztą też), ale tak z ciekawości pytam...
@MikeTone_45 tutaj nie możemy udzielić Ci szczegółowych informacji w tej sprawie, ale napisz proszę do nas zgłoszenie tutaj.
Wracam do tematu.
Zgłosiłem problem i okazało się, że PayU poprosiło mnie mailowo o dodatkową weryfikację.
Ale co najciekawsze, PayU pomimo zmiany na Allegro adresu mailowego już jakieś 2-3 miesiące temu, nadal wysyła tego typu wiadomości na starego maila, do którego nie mam już dostępu.
Inne powiadomienia (wpłaty, wypłaty) wysyłają na nowy adres. Jak to więc możliwe, że na PayU w jednym miejscu adresy mailowe są aktualizowane, a w innym już nie?
Wysłałem wypełniony formularz i zdjęcie dowodu, ale dostałem potwierdzenie, iż o dalszych czynnościach będę informowany na maila. I tu oczywiście podany stary mail, do którego z powodu włamania nie mam dostępu.
Jeśli to u nich tak ma działać, to równie dobrze mogliby wysyłać te wiadomości jakąś kapsułą w kosmos i twierdzić potem, że o wszystkim byłem informowany.
Jedno konto - jeden mail, nie zawsze da się go zmienić ale: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
A niby ile ja mam maili do jednego konta? Zmieniłem mail na Allegro, PayU też na ten nowy wysyła wszystkie powiadomienia np. o wpłatach od kupujących, o wypłatach jak i na nowy przychodzą "miesięczne zestawienia". Ale jakimś dziwnym cudem w sprawie ponownej weryfikacji wygrzebali skądś mój stary adres i tam postanowili pisać. Tylko, że ja nie mogę tego przeczytać, a nawet nie wiem, że takie wiadomości przychodzą.