Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Mam pytanie, Klient zamówił towar, nie odebrał go i w rezultacie po dwóch przekierowaniach do różnych paczkomatów, przesyłka wróciła do sprzedającego. Czy sprzedający ma obowiązek odezwać się do kupującego z pytaniem co klient teraz zamierza? Czy do 14 dni od powrotu przesyłki, sprzedający ma obowiązek zwrotu gotówki nawet jeśli kupujący nie zażądał tego? Nie zostały podjęte żadne kroki przez kupującego. Nie zgłosił się o zwrot gotówki ani po ponowną wysyłkę. Dziękuję za podpowiedzi.
@oportuna Do momentu odstąpienia od umowy (zgłoszenia zwrotu) towar jest własnością kupującego. Możesz poprosić o dopłatę kosztów ponownej wysyłki.
A jeśli kupujący tego nie zrobi np. przez kolejne dni, tygodnie? Mam czekać? Czy ja mam obowiązek pierwsza podjąć dyskusję na temat tego towaru?