Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam, klient zgłosił zwrot, paczka dojechała uszkodzona i nie została przez nas przyjęta. Tym samym wróciła do nadawcy nr przesyłki AD00IIIDB8. Paczka leży teraz gdzieś na magazynie... Klient założył dyskusje, domaga się od nas zwrotu pieniędzy i straszy uoikik. Co mamy w takiej sytuacji zrobić? Czy mamy reklamować przesyłkę? Czy ma to zrobić klient?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu
@Kolor-Serwis no to masz problem 😄 powinni robić egzaminy ze znajomości UK przed założeniem DG 😄
Klient odstąpił od umowy, towar nie jest już jego, Ty oddajesz kasę do 14 dni od odstąpienia, paczkę się odbiera i spisuje protokół szkody, składa się reklamację a klientowi oddaje kasę 😄
Odmawiając odbioru złamałeś prawo, pamiętaj że jak będzie dyskusja dostanie kasę od allegro i Tobie doliczą do salda więc proponuje ich wyprzedzić bo do tego może dojść blokada konta 😞
Czy któryś z moderatorów może odnieść się do wypowiedzi kostas11?
Cześć, @Kolor-Serwis. Już weryfikuję całą sprawę. Niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
@Kolor-Serwis oczywiście możesz prosić o zdanie moderatorów, ale pamiętaj, że to nie oni są wykładnią prawa, a to co napisał @kostas11 jest zgodne z prawdą, więc lepiej oddaj kasę kupującemu i reklamuj przesyłkę
@Kolor-Serwis ale tu nie ma się do czego za bardzo odnosić, kupującego nie interesuje w jakim stanie paczka wróciła jeśli jej nawet nie miał w rękach, zwrot MUSISZ przyjąć. Możesz ewentualnie uznać że towar został użyty ponad miarę i nie nadaje się do dalszej odsprzedaży jako nowy i nieużywany i w związku z tym zwracasz jakieś grosze ale masz kryte plecy bo wszystko zgodnie z prawem.
A uszkodzoną paczkę reklamujesz u przewoźnika/allegro.