Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gość kupił na Allegro wystawiony przedmiot 31.08 i nie przelał pieniędzy oraz nie odpowiada na wiadomości.Co dalej.Zapłaciłem już prowizję za sprzedaż.
@Client:105647263 Na lokalnie zakup bez wpłaty automatycznie anuluje się po 5 dniach i prowizja nie zostanie naliczona.
Na zwykłym allegro jest to 7 dni chyba, że kupujący wybrał przelew tradycyjny to wtedy 14 dni.
Jeśli już opłaciłeś prowizję to szczerze mówiąc nie wiem jak to dalej będzie wyglądało przy braku wpłaty od kupującego - najpewniej otrzymasz korektę i będziesz miał nadpłatę na koncie bo zwrotu na konto chyba nie da się otrzymać.
Zapytajmy moderatorki @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję za info.
@Client:105647263 W sprawie zwrotu naliczonych opłat napisz przez ten formularz.
Po jakim czasie prosić o zwrot?Gość kupił przedmiot przez payu.
@Client:105647263 Najlepiej po 5 dniach, ale jeśli klient prześle Ci odstąpienie, możesz napisać wcześniej.
@ko_alka A czemu na normalnym allegro mimo że są tacy co zaraz po zakupie anulują go to o zwrot prowizji można się starać dopiero po 7 dniach?
@kolekcjoner608 Rozumiem, że masz na myśli sytuację, kiedy klient anuluje nieopłacony zakup w licytacji (bez wyboru płatności za pobraniem)? W przypadku licytacji prowizja naliczana jest standardowo po 7 dniach od jej zakończenia, dlatego (również automatyczny rabat) możliwy jest dopiero po 7 dniach od momentu anulowania zakupu przez klienta.