Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Numer zamówienia |
be020d80-eae5-11ee-afdf-1990e429d3b3 |
Dzień dobry,
Klient odesłał nam nie nasz produkt (ten sam model, ale jakieś starocie). Mamy dowody i nagrania, że odesłany produkt różni się od tego, który my wysłaliśmy.
Szybciutko dostał wypłatę z Allegro Protect (bez obciążania nas).
Jednak dalej oznacza dyskusję, jako nierozwiązaną. Nie wiem czego jeszcze oczekuje. Wydaje mi się, że jest to zwykła złośliwość.
Czy mogę prosić o pomoc w zamknięciu dyskusji?
@MikroLITY mam tą samą sytuacje z zamówieniem 2f47fd20-4990-11ef-a929-6de9141dad7a kupujący wyłudził pieniądze z Allegro Protect również bez obciążania nas, ale dyskusja nadal jest nierozwiązana i dostaliśmy -200 punktów...
Ogarniecie to ? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@WeebAll_pl działam, poprosiłam o zamknięcie tej dyskusji jako rozwiązanej, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@WeebAll_pl zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną.
Dyskusja tak tylko dlaczego za szybkie zwroty odjęliście mi punkty ? Skoro zwrotu fizycznie nie może być ?
@WeebAll_pl wykluczymy ten zwrot z miary Szybkie zwroty wpłat. Jutro zamówienie już nie będzie brane pod uwagę.