anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nowe zasady składania reklamacji w ramach Allegro Standard.

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Od 18 sierpnia składanie reklamacji logistycznych dotyczących Allegro Standard będzie prostsze. Od tego dnia taką reklamację złożycie bezpośrednio u przewoźnika, a odpowiedź otrzymacie maksymalnie w ciągu 30 dni - zgodnie z prawem pocztowym

 

W jaki sposób zgłosicie taką reklamację?

Możecie to zrobić na dwa sposoby: 

  • bezpośrednio na stronie danego przewoźnika,
  • poprzez dedykowany formularz, który znajdziecie w Sales Center, w zakładce “zamówione przesyłki”. Tam przy wybranym zamówieniu wybierzcie opcję: “szczegóły zamówienia”, a następnie “reklamuj dostawę”. Zobaczycie odpowiedni formularz wraz ze wskazówkami dotyczącymi informacji, jakich potrzebuje przewoźnik. Na koniec przekierujemy Was na stronę przewoźnika, gdzie przekażecie wypełniony formularz. 

 

Reklamacje dotyczące dodatkowych opłat oraz zwrotów konsumenckich będą obsługiwane tak, jak do tej pory. 

Co jest powodem takiej zmiany?

Zależy nam, aby proces reklamacji jak najbardziej uprościć oraz skrócić czas oczekiwania na decyzję. W przypadku wątpliwości przewoźnik skontaktuje się z Wami w tej sprawie.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RED
#21 Demiurg#

Fajna wiadomość serwis zdejmuje z siebie odpowiedzialność

za proponowane usługi , znika trzecia możliwość

reklamacja dostawy allegro w allegro

co to jest allegro standard jest widoczne np: tutaj

https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-rozliczac-koszty-dostaw-na-allegro-Agbjkv5B7U7

 

 

oznacz moderatorów