Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 18 sierpnia składanie reklamacji logistycznych dotyczących Allegro Standard będzie prostsze. Od tego dnia taką reklamację złożycie bezpośrednio u przewoźnika, a odpowiedź otrzymacie maksymalnie w ciągu 30 dni - zgodnie z prawem pocztowym.
W jaki sposób zgłosicie taką reklamację?
Możecie to zrobić na dwa sposoby:
Reklamacje dotyczące dodatkowych opłat oraz zwrotów konsumenckich będą obsługiwane tak, jak do tej pory.
Co jest powodem takiej zmiany?
Zależy nam, aby proces reklamacji jak najbardziej uprościć oraz skrócić czas oczekiwania na decyzję. W przypadku wątpliwości przewoźnik skontaktuje się z Wami w tej sprawie.
Fajna wiadomość serwis zdejmuje z siebie odpowiedzialność
za proponowane usługi , znika trzecia możliwość
reklamacja dostawy allegro w allegro
co to jest allegro standard jest widoczne np: tutaj
https://help.allegro.com/pl/sell/a/jak-rozliczac-koszty-dostaw-na-allegro-Agbjkv5B7U7