
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Mam oceny wykluczone, ale nie mam podglądu pod login klienta, zatem nie mam możliwości sprawdzenia za co jest ocena i od kogo.
Czy istnieje możliwość zobaczenia tego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ele-piksele W którym miejscu widzisz informację o wykluczonych ocenach?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oceny są pozytywne, negatywne i pod spodem pisze: oceny usunięte, oceny wykluczone - i tutaj mam 4 oceny wykluczone

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli miałeś w ostatnim czasie jakieś oceny od danego użytkownika to te które Ci pisze obecnie są wykluczone i nie brane pod uwagę przy wyliczaniu średniej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
aaaa rozumiem, że słowo wykluczone tzn, że kupujący poraz drugi dał mi ocenę tak?
I nie brane to pod uwagę?
Myślałam że wykluczenie dotyczy różnych tematów, np. długość chcoiażby nadania paczki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko już jasne. Pozytywne po raz drugi od klienta są liczone jako wykluczone 🙂