anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od wielu dni trwa weryfikacja danych mojej firmy i mam zablokowane środki

MAMY ROZWIĄZANIE!
FHUSylan
#7 Wielbiciel#

Wyświetla się komunikat "ze względu na brak weryfikacji konta w wyznaczonym czasie, zablokowaliśmy możliwość wypłaty na Twoim koncie. Przejdź do weryfikacji i wyślij dokumenty weryfikacyjne, aby odblokować wypłaty.", jednak po kliknięciu "Przejdź do weryfikacji" wyświetla się jedynie, że trwa weryfikacja danych mojej firmy i trwa to już bardzo długo, nie wiem czego brakuje, aby zakończyć ten proces i móc wypłacić środki. @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHUSylan Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i dam Ci znać 🙂 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FHUSylan Operator kilkukrotnie skontaktował się z Tobą w sprawie korekty nazwy firmy. Musisz ją zaktualizować na nazwę zgodną z rejestrami. 

Wniosek jest dostępny tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji 

oznacz moderatorów
FHUSylan
#7 Wielbiciel#

Dzięki! Poszło i mam nadzieję, że teraz już wszystko się zgadza 🙂

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@ko_alka co było pierwsze jajko czy kura?

jeżeli właściciel firmy wymyśla sobie nazwę firmy a rejestry źle ją nazywają

to czy właściciel musi zmienić nazwę na tą z rejestrów czy poprawić ją w rejestrach?

oznacz moderatorów