Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyświetla się komunikat "ze względu na brak weryfikacji konta w wyznaczonym czasie, zablokowaliśmy możliwość wypłaty na Twoim koncie. Przejdź do weryfikacji i wyślij dokumenty weryfikacyjne, aby odblokować wypłaty.", jednak po kliknięciu "Przejdź do weryfikacji" wyświetla się jedynie, że trwa weryfikacja danych mojej firmy i trwa to już bardzo długo, nie wiem czego brakuje, aby zakończyć ten proces i móc wypłacić środki. @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@FHUSylan Cześć. 🙂 Skonsultuję tę sprawę i dam Ci znać 🙂
@FHUSylan Operator kilkukrotnie skontaktował się z Tobą w sprawie korekty nazwy firmy. Musisz ją zaktualizować na nazwę zgodną z rejestrami.
Wniosek jest dostępny tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji
Dzięki! Poszło i mam nadzieję, że teraz już wszystko się zgadza 🙂
@ko_alka co było pierwsze jajko czy kura?
jeżeli właściciel firmy wymyśla sobie nazwę firmy a rejestry źle ją nazywają
to czy właściciel musi zmienić nazwę na tą z rejestrów czy poprawić ją w rejestrach?