anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucona reklamacja, doliczone AP

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:129143647
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Klient zgłosił reklamacje w dniu 19.04.2025 przez dyskusje, jako że posiadam wypowiedzianą umowę z allegro na tamtym koncie nie mam jak odpisać na te wiadomości. Klient odesłał produkt i w dniu:

 •4 maja odpowiedziałem na reklamację klienta, odrzucając ją z uzasadnieniem.

12 maja kupujący skontaktował się ze mną w sprawie odrzuconej reklamacji,

12 maja o 21:25 klient złożył wniosek Allegro Protect.

Jeszcze tego samego dnia o 23:25 wysłałem pełną odpowiedź, dołączając dokumentację reklamacyjną.

19 maja otrzymałem od Allegro protect wiadomość z prośbą o kontakt z klientem i ustalenie szczegółów odesłania towaru.

20 maja, zaledwie dzień później, bez żadnej informacji o braku współpracy z mojej strony lub nieodebranym towarze, Allegro zaakceptowało wniosek Protect i doliczyło koszt do mojego rozliczenia.

Z późniejszych wiadomości z allegro wynikło, iż klient próbował kontaktować się przez chat allegro w sprawie odbioru towaru z którego wiadomości nie dochodzą do konta z wypowiedziana umowa. 
Gdy tylko o tym się dowidziałem poinformowałem klienta o tym fakcie mailowo i nakazałem mu odebrać produkt na własny koszt, który został mu zwrócony. 

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:129143647 jakby poszukać na AG to znajdzie się w podobnym tonie inne wątki.

Może moderatorzy poproszą dział APT o spojrzenie ponownie na sprawę  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:129143647 w tej sprawie skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, żebyśmy mogli podjąć działania konieczna jest Twoja weryfikacja.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:129143647
#7 Wielbiciel#

Próby kontaktu oraz wyjaśnień znalazły się z odmową eksperta do spraw reklamacji. Gdyż nie odpowiadałem na wiadomości klienta na chacie allegro i oczywiście nie odpowiadałem na otrzymywane powiadomienia e-mail, co jest kompletną bzdurą, gdyż żadne powiadomienia o takich wiadomościach nie dochodzą dla konta z wypowiedzianą umową, na każdy kontakt ze odpowiadałem bezzwłocznie, poza tym o którym mogłem nie wiedzieć. Dodatkowo gdy klientowi zależało na kontakcie, kontaktował się telefonicznie. W której pierw został poinformowany o odesłaniu produktu, następnie mailowo o odrzuconej reklamacji. Gdy mu się to nie spodobało skontaktował się ponownie 12 maja i został poinformowany, że decyzji nie zmienimy i ma odebrać produkt na własny koszt, założył wniosek do allegro protect. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:129143647 rozumiem sytuację, natomiast na publicznym forum nie mam narzędzi do przeprowadzenia odpowiedniej weryfikacji.

Możesz umówić przez formularz rozmowę z nami i tam wszystko wyjaśnić, tu chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, stąd kontakt i pomoc w sprawie może nastąpić wyłącznie poprzez formularz.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:129143647
#7 Wielbiciel#

Dobrze, napisałem ponownie, ostatnia próba wyglądała tak, że konsultant już sam zmienił termin odpowiedzi na reklamacje, ustalając pierw, że minął rok czasu, a następnie że jednak nie zmieściłem się w ramach czasowych 14 dni z reklamacja, gdzie w powiadomieniu z dyskusji miałem jasno aby wydać decyzję reklamacyjną do dnia 05.05.2025. Zatem powoli stwierdzam, że nie do końca kompetentni pracownicy tam pracują oraz nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów
Client:129143647
#7 Wielbiciel#

Zgłoszenie numer 52524016

oznacz moderatorów