anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odwołanie od decycji allegro zwrot prowizji, klient wysłał potwierdzenie anulacji z innego telefonu

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

Kiedy mogę liczyć na odpowiedź nadal, moją sprawą nikt się nie zajął? Czy mam sprawę skierować do sądu, z racji, że allegro unika zwrotu prowizji w wyniku nie zrealizowanej transakcji. Wkońcu udało mi się skontaktować, ze sprzedającym mam potwierdzenie anulacji transkacji z tego telefonu z którego był dokonany zakup. Allegro odrzuciło moją prośbę o zwrot prowizji z niewiadomych mi przyczyn.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@WygodnyShopping Czy możesz wskazać numer zgłoszenia, w którym kontaktowałeś się z nami w tej sprawie?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

nie mam numeru zgłoszenia oto numer oferty 17219140233 i 

login kupującego

jolandass

który ostatecznie zrezygnował z zakupu.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@WygodnyShopping  napisałeś "Allegro odrzuciło moją prośbę", wiec Wiktoria myślała, że już pisałeś do nich😉, napisz  wówczas będziesz miał numer zgłoszenia

oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

Już, pisałem, potem składałem odwołanie, którego również nie uznali. Zaraz spróbuję ponownie dzięki za link. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@WygodnyShopping skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz. Doradca pomoże Ci z odwołaniem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

napisałem właśnie przez formularz, dodałem również załącznik.

Dziękuje za pomoc.

oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

Nadal nie dostałem żadnej odpowiedzi ani zwrotu, czy może mi Pani jakoś pomóc w tym temacie?

oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

miesiąc minął a ja nadal nie dostałem żadnej odpowiedzi ani żadnego zwrotu. Czy może mi Pani jakoś pomóc w tym temacie?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@WygodnyShopping Czy skontaktowałeś się w tej sprawie przez formularz? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WygodnyShopping
#8 Zapaleniec

oczywiście, że tak. Zgodnie z instrukcją powyżej. Czy ktoś wkońcu zajmię się moją sprawą, a nie muszę posiłkować się forum, żeby dostać jaką kolwiek odpowiedź?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@WygodnyShopping podaj proszę numer zgłoszenia w którym się kontaktowałeś. Znajdziesz ją w tytule maila z potwierdzeniem.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów