Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy mogę liczyć na odpowiedź nadal, moją sprawą nikt się nie zajął? Czy mam sprawę skierować do sądu, z racji, że allegro unika zwrotu prowizji w wyniku nie zrealizowanej transakcji. Wkońcu udało mi się skontaktować, ze sprzedającym mam potwierdzenie anulacji transkacji z tego telefonu z którego był dokonany zakup. Allegro odrzuciło moją prośbę o zwrot prowizji z niewiadomych mi przyczyn.
@WygodnyShopping Czy możesz wskazać numer zgłoszenia, w którym kontaktowałeś się z nami w tej sprawie?
nie mam numeru zgłoszenia oto numer oferty 17219140233 i
login kupującego
jolandass
który ostatecznie zrezygnował z zakupu.
@WygodnyShopping napisałeś "Allegro odrzuciło moją prośbę", wiec Wiktoria myślała, że już pisałeś do nich😉, napisz wówczas będziesz miał numer zgłoszenia
Już, pisałem, potem składałem odwołanie, którego również nie uznali. Zaraz spróbuję ponownie dzięki za link.
@WygodnyShopping skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz. Doradca pomoże Ci z odwołaniem.
napisałem właśnie przez formularz, dodałem również załącznik.
Dziękuje za pomoc.
Nadal nie dostałem żadnej odpowiedzi ani zwrotu, czy może mi Pani jakoś pomóc w tym temacie?
miesiąc minął a ja nadal nie dostałem żadnej odpowiedzi ani żadnego zwrotu. Czy może mi Pani jakoś pomóc w tym temacie?
@WygodnyShopping Czy skontaktowałeś się w tej sprawie przez formularz?
oczywiście, że tak. Zgodnie z instrukcją powyżej. Czy ktoś wkońcu zajmię się moją sprawą, a nie muszę posiłkować się forum, żeby dostać jaką kolwiek odpowiedź?
@WygodnyShopping podaj proszę numer zgłoszenia w którym się kontaktowałeś. Znajdziesz ją w tytule maila z potwierdzeniem.