Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
pomiędzy jedną przerwą w sprzedaży a kolejną został sprzedany produkt. Obecnie moja działalność jest zawieszona, a ja nie mam możliwości zwrotu środków kupującemu.
Czy w związku z tym konieczne jest czasowe zakończenie przerwy w sprzedaży, aby móc dokonać zwrotu płatności?
Z góry dziękuję za pomoc @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@oportunamax nie musisz zdejmować przerwy w sprzedaży, by dokonać zwrotu środków kupującemu.
Zwrot możesz wykonać bezpośrednio z poziomu zakładki "Zamówienia" w panelu Allegro, nawet jeśli masz aktywną przerwę w sprzedaży lub zawieszoną działalność.