Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
W dniu 03.11 zleciłem wypłatę środków na konto bankowe za sprzedany produkt. Do tej pory tj. 10.11 środki nie zostały przelane na konto. Czy jest jakieś opóźnienie?
Z wyrazami szacunku
Krzysztof [edycja]
@Client:26781994 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie co się stało. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Client:26781994 Twoja sprawa została przekazana do operatora płatności. Wkrótce otrzymasz wiadomość mailową w tej sprawie.
Jakie jest oprocentowanie takich opóźnionych wypłat jeżeli problem nie leży po stronie sprzedawcy ?
Bo przecież wy takie opóźnienia płatności w stosunku do Allegro oprocentowujecie, o ile dodatkowo nie blokujecie konta.
Niestety żadnej odpowiedzi nie uzyskałem od operatora płatności, więc sam wczoraj napisałem do PayU. Dziś dostałem odpowiedź:
"Widzę na Pana koncie rozpoczęte zlecenie zwrotu ale nie zostało zlecone do wypłaty - proszę o kontakt bezpośrednio z pracownikiem Biura Obsługi Klienta Allegro w celu zakończenia zlecenia zwrotu."
Z wyrazami szacunku
Krzysztof [edycja]
@Client:26781994 Cześć! Przykro mi, że tyle to trwało, ale właśnie otrzymaliśmy odpowiedź, że środki powinny się już zaksięgować na Twoim koncie. Czy możesz to potwierdzić?
Potwierdzam, że otrzymałem wczoraj pieniądze.
z wyrazami szacunku
Krzysztof [edycja]