anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłaty

KAZZE
#7 Wielbiciel#

Jestem początkującym sprzedającym ok 4 miesiące. Przeszłam do kolejnego etapu Programu Powitalnego i mam oznaczenie Super Sprzedawcy. Nie mogę sobie poradzić z wyliczeniem cen. Korzystam z kalkulatora prowizji Allegro i według tego ustalam ceny. Okazuje się, że Allegro pobiera dużo większe prowizje . Zniżki wynikające z pakietu pokazywane są przy wystawianiu ofert . W rachunku okazuje się że prowizja sprzedaży jest nawet ponad dwukrotnie większa, dużo powyżej cen niepromocyjnych.  Moja prowizja od sprzedaży wynosi od 16,7% do prawie 37% + inne opłaty jak przesyłki. 

Allegro nie jest pomocne, nie odpowiada na maile i nie wiem jaka prowizja obejmuje moje produkty, ale myślę, że dochodzące do 40% to trochę przesada.

Przez spore różnice w cenach podanych przy wystawianiu aukcji, a faktycznych, pobieranych prowizji, źle oszacowałam koszt produktu, przez co straciłam na transakcjach.

Czy opłaty Allegro są tak wysokie, czy to pomyłka i powinnam skontaktować się z prawnikiem? 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Prowizje są różne w zależności od kategorii w jakiej dany przedmiot wystawiasz ,o tym wszystkim jest napisane w regulaminie .Do prowizji od sprzedanego przedmiotu jest doliczona prowizja od kosztów wysyłki jak również jeśli twoja aukcja jest wyróżniona to też jest dodatkowa prowizja .

oznacz moderatorów

KAZZE
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Oczywiście wszystko przeczytałam, wiem, że opłaty z aukcji wyróżnionej są dodatkowe. Mimo wszystko nie potrafię oszacować ceny produktu, opłaty mnie szokują i nie spodziewałam się prowizji 40% w pakiecie promocyjnym , a domyślam się, że mogą być jeszcze wyższe. Allegro chyba nie dla mnie.

Z pozdrowieniami,

KAZZE

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@KAZZE