anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta, prawdopodobnie fejkowe maile od allegro - próba oszustwa.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:79358619
#1 Nowicjusz#
Prawdopodobnie ktoś próbuje mnie oszukać wysyłając maila po kupnie KUP TERAZ, ale bez zakończonej płatności. Proszę o informację. Poniżej mail, który otrzymałem po zakupie przez owego Pana.
 
 
Kupujący skontaktował się z nami celem pomocy!
Witaj ---



Otrzymaliśmy niepokojące informacje mimo iż Kupujący zapłacił za towar, to w dalszym ciągu go nie otrzymał.

Poinformował nas również, że nie zaksięgowałeś płatności w swoim portfelu Allegro. Wpłata od Kupującego dotarła do naszego pośrednika płatności, ale PayPro nie był w stanie przekazać środków na twoje konto Allegro Finanse, ponieważ nie posiadasz aktywnego tokenu

Przelewy 24, wpłata do twojego salda zostanie dodana podczas najbliższej sesji wychodzącej.

Prosimy by problem z dostawą rozwiązać natychmiastowo po odczytaniu naszej wiadomości.



W przypadku, gdy nie dostarczysz Kupującemu zamówionego towaru. Twoje konto Client:79358619 zostanie zablokowane

a płatność zawieszona do czasu rozstrzygnięcia sporu.


Twoje konto Client:79358619 zostanie obciążone wszelakimi kosztami z tym związanymi.

Do chwili rozstrzygnięcia pozostajemy w stałym kontakcie z Kupującym.




Uwaga: prosimy o niekorzystanie z opcji "Odpowiedz".



--

Pozdrawiamy,

Zespół Allegro

www.allegro.pl
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79358619 dziekuję za Twoją wiadomość! Sprawdziłam i nie jest to wiadomość od nas, a płatność ma status "rozpoczęta". Bardzo proszę prześlij ten e-mail za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl 
Zgłosiłam już konto tego kupującego do odpowiedniego działu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów